نماد سایت همیشه آنلاین

مشکلات دانشجویان پیام نور با سامانه ثبت نام | تمدید مهلت ثبت نام

مشکلات دانشجویان پیام نور با سامانه ثبت نام
مشکلات دانشجویان پیام نور با سامانه ثبت نام

مشکلات دانشجویان پیام نور با سامانه ثبت نام

دانشجویان دانشگاه پیام نور بار دیگر برای ثبت نام خود در سامانه گلستان با مشکل مواجه شده اند، به طوریکه انتخاب واحد و ثبت نام هر دانشجو چند روزی به طول می انجامد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی، سامانه گلستان دانشگاه پیام نور بار دیگر برای دانشجویان این دانشگاه مشکل آفرین شد.

یکی از دانشجویان در این باره می گوید که از زمان آغاز ثبت نام و انتخاب واحد، یعنی از 8 شهریور تاکنون موفق به انتخاب واحد و ثبت نام نشده است، از سوی دیگر همزمان با الکترونیکی شدن پرداخت شهریه فشار سنگینی به این سامانه وارد شده است.

یکی دیگر از دانشجویان پیام نور با انتقاد از کندی سامانه گلستان، می گوید در زمان پرداخت شهریه، ارتباط سامانه گلستان با بانک قطع و مبلغ 600 هزار تومان از حسابش برداشت شده و تاکنون موفق به دریافت این مبلغ نشده است.

تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان پیام نور

در همین باره، علیرضا دل افکار – معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، به مهر گفت: سامانه گلستان روزانه با بیش از یک میلیون دانشجوی پیام نور سروکار دارد که هر کدام از دانشجویان با بخشهای متفاوتی از این سامانه سروکار دارند؛ به همین دلیل در این روزها، سامانه مذکور سنگین شده و فرایند ثبت نام و انتخاب واحد به کندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه از سال جاری 400 مگابایت به پهنای باند سامانه گلستان افزوده شده است، تاکید کرد: برای کاهش مشکلات دانشجویان در فرایند انتخاب واحد و ثبت نام، این مدت تمدید خواهد شد و دانشجویان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

منبع : خبرگزاری مهر

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل