اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
حسین توکلی

زمان ثبت نام دوره بعدی بدون آزمون کارشناسی پیام نور

ثبت نام دوره بعدی بدون آزمون کارشناسی پیام نور
ثبت نام دوره بعدی بدون آزمون کارشناسی پیام نور

ثبت نام دوره بعدی بدون آزمون کارشناسی پیام نور

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال در مرحله تکمیل ظرفیت، همه داوطلبان، حتی کسانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند، می توانند در این مرحله، نام نویسی کنند.

دکتر توکلی، سخنگوی سازمان سنجش گفت: ۹۲۰ هزار داوطلبی که در آزمون سراسری حضور داشتند و حتی قبول هم نشده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی افزود: حتی کسانی هم که موفق نشدند در آزمون سراسری ۹۲ شرکت کنند می توانند به عنوان متقاضیان بدون آزمون، (بر اساس سوابق تحصیلی) در این مرحله انتخاب رشته کنند.

سخنگوی سازمان سنجش، به بیش از ۲۰۰ هزار ظرفیت خالی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت: همه این ظرفیت، شامل رشته های بدون آزمون است و داوطلبان در این رشته ها بر اساس معدل پذیرفته خواهند شد.

دکتر توکلی، با بیان اینکه این رشته ها فقط شامل گروه های ریاضی و فنی و علوم انسانی می شود، گفت: بیشتر این ظرفیت به دانشگاه پیام نور و موسسه های غیرانتفاعی مربوط است و شامل دوره ای روزانه یا شبانه دانشگاه های دولتی نیست.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون سراسری پذیرفته شده اند، اما می خواهند در مرحله تکمیل ظرفیت، نام نویسی کنند، در نظر داشته باشند که در صورت پذیرفته شدن در این مرحله، قبولی قبلی آنان مردود خواهد بود.

توکلی افزود: نام نویسی از متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور، از ششم آبان ماه ۱۳۹۲ آغاز خواهد شد و پذیرفته شدگان برای نیم سال دوم تحصیلی، در کلاس ها حاضر خواهند شد.

توضیحات تکمیلی همیشه آنلاین : همانطور که می دانید کنکور فراگیر در مقطع کارشناسی حذف شده است و دیگر پیام نور در این مقطع در کنکور فراگیر پذیرش دانشجو ندارد متاسفانه برخی موسسات سودجو از بی اطلاعی داوطلبان سوء استفاده کرده و به هر نحوی از آنها مبلغی را گرفته و قول قبولی در کنکور فراگیر را داده اند باید خدمت تمام شما عزیزان اطلاع رسانی نماییم که دیگر کنکور فراگیر کارشناسی نداریم و همین ثبت نام بدون آزمون جایگزین آن شده است.

همیشه آنلاین تخصصا در مقطع ارشد پیام نور فعالیت دارد و از جزئیات مسائل ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور بی اطلاع است لطفا در این مورد سوالی مطرح نفرمایید چون نمی توانیم پاسخ دهیم.

منبع : سازمان سنجش و پیام نورنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام تروخدا ج منو بدید من فوق دیپلم حسابداری هستم کاردانی نا پیوسته و مدرک پیش هم ندارم ایا میتونم در ثبت نام بدون کنکور شرکت کنم ایا دفتر چه داره برای ثبت نام خواهش میکنم جواب بدید خواهش میکنم

  2. یه چیز میگین بعد میگین سوال نکنین!!.چرا این خبر تو سایت سنجش نیست پس؟!

    • خبری که اعلام شده موثق و با منبع اعلام شده وظیفه ما اطلاع رسانی بود چون سوال زیاد می شد دیگر بقیه مسائل مربوط به شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *