اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1393 تا ساعت 18:00 روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 و در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار داده می‌شود.
کلیه داوطلبان این آزمون می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام کرده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه کنند.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است در هفته اول اردیبهشت ماه مطابق با توضیحات مندرج در اطلاعیه اعلام نتایج به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کرده و سپس کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند.

اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان و نحوه انتخاب رشته همراه با اعلام نتایج منتشرخواهد شد.

به گزارش مهر، کنکور دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 برای پذیرش دانشجو در 8 گروه آموزشی و 267 کد رشته امتحانی با تعداد 240 هزار و 361 داوطلب که از این تعداد 102 هزار و 234 نفر زن و 138 هزار و 127 نفر مرد هستند، در صبح جمعه 16 اسفند سال جاری، در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

در این آزمون از تعداد داوطلبان ثبت نام کننده، تعداد 105 هزار و 88 نفر در گروه علوم انسانی، 35 هزار و 149 نفر در گروه علوم پایه، 46 هزار و 110 نفر در گروه فنی و مهندسی، 22 هزار و 60 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، 9 هزار و 785 نفر در گروه هنر، تعداد 3 هزار و 487 نفر در گروه علوم پزشکی، 2 هزار و 92 نفر در گروه دامپزشکی، 16 هزار و 590 نفر در گروه زبان ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کردند.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری ( نیمه‌متمرکز) سال 1393

سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1393 ثبت‌نام و شرکت نموده اند، می‌رساند نتایج اولیه آزمون تا ساعت 18:00 روز یکشنبه 31/1/1393 و در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org قرار داده می‌شود. کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی(نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت نمایند.ضمناً داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است در هفته اول اردیبهشت ماه مطابق با توضیحات مندرج دراطلاعیه اعلام نتایج به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند. اطلاعیه تکمیلی در خصوص زمان و نحوه انتخاب رشته همراه با اعلام نتایج منتشرخواهد شد

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *