اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
اانتشار نتایج اولیه کنکور دکتری

پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری

پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 را اعلام کرد و گفت: این ظرفیت با توجه به پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی حدود 12 هزار نفر تعیین شده است.

پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری
پذیرش 12 هزار نفر در کنکور دکتری

دکتر ابراهیم خدایی افزود: ظرفیتی که برای این دوره پذیرش در دوره دکتری نیمه متمرکز از سوی دانشگاه ها اعلام شده است 11 هزار و 980 نفر است که نسبت به سال گذشته حدود 1500 نفر افزایش داشته است.

وی افزود: ظرفیت در دوره سال 92 حدود 10 هزار و 500 نفر بود که در نهایت پس از اعمال مرحله تکمیل ظرفیت تعداد 11 هزار و 344 نفر قبول شدند.

خدایی خاطرنشان کرد: البته ممکن است در این دوره نیز پس از طی مراحل آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت نیز داشته باشیم که در آن زمان تعداد قبولی ها افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: هزینه نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی بر اساس تصمیم هیات امنای دانشگاهها اعمال می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سال 93 اظهار داشت: نتایج آزمون در روز یکشنبه 31 فروردین ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

کنکور دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 برای پذیرش دانشجو در 8 گروه آموزشی و 267 کد رشته امتحانی با تعداد 240 هزار و 361 داوطلب که از این تعداد 102 هزار و 234 نفر زن و 138 هزار و 127 نفر مرد بودند در صبح جمعه 16 اسفند 92 در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور درباره اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 93

سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره دکتری (ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۳ ثبت‌نام و شرکت نموده اند، می‌رساند نتایج اولیه آزمون تا ساعت ۱۸:۰۰ روز یکشنبه ۳۱/۱/۱۳۹۳ و در قالب کارنامه اولیه بر روی سایت سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org قرار داده می‌شود. کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی این سازمان و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی(نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت کارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت نمایند.ضمناً داوطلبانیکه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، لازم است در هفته اول اردیبهشت ماه مطابق با توضیحات مندرج دراطلاعیه اعلام نتایج به سایت سازمان مراجعه و پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته از طریق سایت، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کد رشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند. اطلاعیه تکمیلی در خصوص زمان و نحوه انتخاب رشته همراه با اعلام نتایج منتشرخواهد شد.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *