اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات به همت گروهی از محققین مهارت‌های مطالعه و یادگیری تولید شده است. نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات – این نرم‌افزار طی 12 روز، با یک برنامه مدون (یک ساعت تمرین روزانه) سرعت مطالعه، درک مطلب، تمرکز، حافظه کوتاه مدت و بلندمدت را حداقل 2 تا 3 برابر افزایش میدهد.

تاتات با تاثیر بر روی سیستم ذهنی و عضلات چشم، حوزه دید را وسعت می‌بخشد. و در طول زمان انجام تمرینات از تنبلی چشم جلوگیری کرده و سرعت مطالعه را افزایش می‌دهد. از ویژگی دیگر این نرم‌افزار آن است که توسط تمریناتی که ارائه می‌دهد نیمکره سمت چپ و راست مغز را فعال می‌کند و باعث افزایش قدرت حافظه کوتاه مدت و بلند مدت می‌گردد.

عملکرد نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تضمینی است. تاکنون به منظور سنجش میزان رشدی که این نرم‌افزار می‌تواند ایجاد کند آزمایش‌های بسیاری روی افراد در گروه‌ها و رده‌های سنی مختلف انجام شده و در تست‌ها و نتایج به عمل آمده تاثیر چشمگیر میزان بهره‌وری آن‌ها قابل مشاهده می‌باشد.

از قابلیت‌های مهم نرم‌افزار تاتات نمودار اندازه‌گیری میزان رشد کاربر می‌باشد. بدین صورت که هر جلسه که با نرم‌افزار کار می‌کنید، تاتات قبل و بعد از تمرین از شما تست می‌گیرد؛ و میزان پیشرفت را در همان جلسه در نمودار به شما نشان می‌دهد. و نکته قابل توجه این می‌باشد که نرم‌افزار تاتات دارای پروانه انتشار و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و دارای تائیدیه از شورای عالی انفورماتیک نیز می‌باشد.

برای توضیحات بیشتر در مورد این محصول ویژه کلیک نمایید

1356508339 204x300 نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه 100% تضمینی تاتات

با کلیک بروی دکمه زیر به فرم ثبت سفارش هدایت خواهید شد

kharid interneti نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه 100% تضمینی تاتات

با بخش‌هایی از نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات  آشنا شوید:

 

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

 

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

 

  • راهنمای نرم‌افزار :
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

 این قسمت شامل فیلم آموزشی است که تمام مراحل نرمافزار را کامل توضیح داده و شما با استفاده از این فیلم می‌توانید به راحتی تمام توضیحات لازم برای استفاده از نرم افزار را بدانید و به نتیجه دلخواه برسید.

  • آموزش گام به گام :
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

شامل 12 گام می‌باشد که شما می‌توانید هر جلسه را در یک روز تمرین کرده و در 12 روز سرعت مطالعه و درک مطلب خود را حداقل 100درصد افزایش دهید و به نتیجه فوق‌العاده عالی برسید.

هر جلسه شامل 3 بخش آزمون ابتدایی، تمرین، آزمون نهایی می‌باشد.

در آزمون ابتدایی نرم‌افزار از شما یک تست سرعت مطالعه گرفته و بعد از تمرینات چشمی و ذهنی دوباره در بخش نهایی از شما تست دوباره سرعت می‌گیرد و تفاوت ایجاد شده را به صورت نمودار به شما نشان می‌دهد.

تمرینات هر گام شامل تمرینات چشمی برای تقویت تمام 6 مجموعه ماهیچه‌های چشم طراحی شده‌اند که سرعت خواندن شما را بدون خستگی چشم افزایش می‌دهند و این تمرینات حوزه دید و توانایی دیدن کلمات با سرعت بالا را در شما به طرز فوق‌العاده جالبی افزایش می‌دهند. در این تمرینات شما خواندن بلاک‌های متنی را می‌آموزید و همان طور که چشمانتان قوی‌تر می‌شوند خواندن و درک کردن بلاک‌های متنی و به دنبال آن پاراگراف‌های کامل، آسان‌تر می‌شوند.

  • تمرینات افزایش هوش چشمی :
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

 بازی اعداد، نشان دهنده حوزه دید شماست که هر چقدر حوزه دید شما بالاتر باشد شما در آن بازی بهتر عمل کرده. این بازی حوزه دید شما را گسترش می‌دهد که چشمان شما بتواند حجم بالایی از کلمات را ببیند و بخواند.

مسیر یابی چشمی، این تمرین عضلات چشم، حوزه دید، تمرکز حواسِ شما را تقویت می‌کند و در انتهای مسیر هم از کاربر تست گرفته و نمودار پیشرفت نشان داده می‌شود

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

.

کاهش مکث چشم، تمرین قدرتمندی که مکث چشمان را بر روی هر کلمه کاهش می‌دهد. علت اصلی که زمان مطالعه چشم‌ها خسته شده و احساس خواب آلودگی به انسان دست می‌دهد این است که چشم خیلی زیاد (یک چهارم ثانیه و یا بیشتر) بر روی هر کلمه مکث کرده و این تمرین باعث افزایش سرعت خواندن و باعث کاهش مکث چشم می‌شود که بدین ترتیب دیگر موقع مطالعه خوابتان نمی‌گیرد.

آزمون درک مطلب، بدین ترتیب که نرم افزار از شما تست گرفته و شما می‌توانید مشاهده کنید که غیر از اینکه سرعت چشمان شما بالا رفته آیا حافظه بلندمدت و کوتاه مدت شما هم قدرتمند شده است.

  • نمودار پیشرفت :

و در انتهای این تمرین نرم افزار بر اساس امتیازهایی که در این تمرین کسب کرده‌اید به شما نمودار پیشرفت می‌دهد.

  • تمرین‌های افزایش هوش و تمرکز :

این مجموعه تمرینات برای تقویت نیمکره سمت چپ و نیمکره سمت راست مغز طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و مخصوصاً تمرکز حواس شما افزایش یابد. در در این جا  تعدادی از تمرینات این قست را برایتان شرح می دهیم.

بازی سو دو کو

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

این بازی در واقع سطرها و ستون‌هایی دارد که باید در هر سطر و هر ستون اعدادی از یک تا نه به ترتیبی گذاشته شود که نه در ستون خودش تکرار شده باشد نه در سطر خودش و نه در  بلوک خودش. این بازی بی‌نظیر شامل مراحل ساده، متوسط و سخت می‌باشد که سبب افزایش حضور ذهن و بالاتر رفتن توان محاسباتی و تقویت نیمکره چپ ذهن می‌گردد.

محاسبات معمولی اعداد

این تمرین ساده و جذاب برای تقویت نیمکره سمت چپ مغز طراحی گردیده است که باعث قدرتمند شدن حافظه کوتاه مدت می‌شود و هر چه بیشتر این بازی را انجام دهید امتیاز شما به 100 نزدیک‌تر می‌شود. البته اگر امتیاز 100 را آوردید شما یک نابغه هستید.

بازی پیدا کردن حروف گم شده

این بازی باعث افزایش حوزه دید و تمرکز می‌گردد و به طرز فوق‌العاده‌ای روی نیمکره سمت راست تأثیر مطلوب می‌گذارد و حافظه بلند مدت شما را تقویت می‌کند.

محاسبه ساده اعداد

این تمرین یک بازی فوق‌العاده است. این تمرین باعث افزایش هوش و تمرکز می‌گردد که این بازی در واقع نتیجه تلاش‌های آقای دکتر کاواشیما می‌باشد که بعد از 20 سال تحقیق و پژوهش در زمینه اینکه چه تمرین‌هایی باعث فعال شدن و پویایی تمام مغز می‌شود طراحی شده و این تمرین در سرعت‌های بسیار بالا تمام قسمت‌های مغز، نیم کره راست و چپ مغز را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که مغز خیلی سالم و شاداب بماند و باعث افزایش قدرت تمرکز، حافظه کوتاه‌مدت، بلندمدت و باعث نبوغ و خلاقیت بیشتر مغز می‌شود.

محاسبات درختی

نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات
نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه تاتات

این تمرین نیز در واقع تمرکز حواس شما را نشانه رفته و به طور فوق‌العاده حواس شما را متمرکز می‌کند. از این بازی لذت ببرید و با بقیه دوستان و اعضای خانواده رقابت کنید.

تمرین به خاطر سپردن کلمات

این تمرین با نشان داده کلمات بی‌ربط در سرعت‌های بالا و درخواست برای به یاد آوری آن‌ها باعث افزایش قدرت حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت و توانایی تصویر سازی ذهنی می‌گردد.

  • تمرین خواندن:

این بخش یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نرم افزار تاتات می‌باشد که در آن شما خلاصه کتاب تعداد زیادی از کتابهای فوق‌العاده و بسیار پر فروش در زمینه موفقیت و روانشناسی را با روش تند‌خوانی مطالعه می‌کنید. موسسه ایرانیان موفق، به مدت 4 ماه با تیمی قوی شروع به خلاصه کردن کتب‌های فوق‌العاده در زمینه موفقیت کرد که پس از تایپ و ویرایش در این بخش نرم افزار تاتات گنجانده شدند. ویژگی عالی این بخش این است که شما می‌توانید به روش تندخوانی این کتاب‌ها را مطالعه کنید بدین صورت که بعد از انتخاب کتاب و فصل مورد نظر، شما می‌توانید تعداد کلمات در هر خط، اندازه قلم و تعداد بلوک‌های نشان داده شده و سرعت دلخواه خود را به نرم افزار داده و از او بخواهید به شیوه تند‌خوانی آن‌ها را به شما نمایش دهد.

بعضی از خلاصه کتاب‌ها در این بخش:
خلاصه کتاب آخرین راز شاد زیستن از اندرو متیوس
خلاصه کتاب در آغوش نور از بتی جی ایدی
خلاصه کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
خلاصه کتاب آیین دوست‌یابی از دیل کارنگی
خلاصه کتاب از دولت عشق از کاترین پاندر
خلاصه کتاب اعتماد به نفس از باربارا دی آنجلس
خلاصه کتاب برای آن به سوی تو می‌آیم از جی پی واسوانی
خلاصه کتاب به سوی کامیابی 1 و 2 از آنتونی رابینز
خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر از رابرت کیوساکی
خلاصه کتاب تو همانی که می‌اندیشی از جیمز آلن
خلاصه کتاب جادوی تجسم خلاق از شاکتی گواین
خلاصه کتاب جهان هولوگرافیک از مایکل تالبوت
خلاصه کتاب حکایت دولت و فرزانگی از مارک فیشر
خلاصه کتاب خاطرات یک مغ از پائولو کوئیلیو
خلاصه کتاب سنگ فرش هر خیابان از طلاست از کیم وو چونگ
خلاصه کتاب صفت‌های بایسته یک رهبر از جان مکسول
خلاصه کتاب قدرت فکر از جوزف مورفی
خلاصه کتاب گفتگو با خدا جلد اول و دوم و سوم از نیل دونالد والش
خلاصه کتاب مردان مریخی زنان ونوسی از جان گری
خلاصه کتاب نقشه پرواز از برایان تریسی
خلاصه کتاب نیروی حال از اکهارت توله
خلاصه کتاب نیمه تاریک وجود از دبی فورد
خلاصه کتاب هدیه از اسپنسر جانسون
خلاصه کتاب عظمت خود را دریابید از وین دایر
خلاصه کتاب قانون جذب از سید حسین عباس منش
خلاصه کتاب قورباغه‌ات را قورت بده از برایان تریسی

  • مسابقه نرم‌افزار:

تمام افرادی که نرم افزار تاتات را تهیه می‌کنند می‌توانند در این مسابقه که از تمام قسمتهای نرم افزار تست گرفته می‌شود، شرکت کنند و برنده جوایزی همچون لپ تاپ ، تپلت و موبایل شوند

برای توضیحات بیشتر در مورد این محصول ویژه کلیک نمایید

1356508339 204x300 نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه 100% تضمینی تاتات

با کلیک بروی دکمه زیر به فرم ثبت سفارش هدایت خواهید شد

kharid interneti نرم افزار تندخوانی و تقویت حافظه 100% تضمینی تاتات

.

جهت تهیه نرم افزار و  یا مشاوره رایگان با شماره 09129739525 تماس حاصل فرمایید.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

خواب در زمان مطالعه

عادت درون خوانی به هنگام مطالعه را اکیدا ترک کنید

عادت درون خوانی به هنگام مطالعه را ترک کنید یکی از نادرست ترین شیوه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *