اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

آمار ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94 | نکات مهم ثبت نام

آمار ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94

آمار ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94 : مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه چهارشنبه ۸ بهمن، مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور به پایان می‌رسد، گفت: اعلام نتایج این آزمون مردادماه ۹۴ است.

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه است و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

آمار ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94 | نکات مهم ثبت نام
آمار ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر 94 | نکات مهم ثبت نام

وی افزود: به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود سریع‌تر برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

توکلی اظهار داشت: این داوطلبان باید مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا براساس اولویت علاقه فرم پیش‌نویس را تکمیل کرده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات لازم را براساس بندهای نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند و پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام، ضمن دریافت شماره پرونده 6رقمی و کد پیگیری 16رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه کنند.

تعداد شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 94 تا کنون

به گفته وی تا 8 صبح امروز 72 هزار و 513 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 94

توکلی عنوان کرد: آزمون کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور روز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 94 برگزار و نتایج آن مردادماه سال 94 اعلام می‌شود.

اعلام اشتباه معدل از سوی داوطلبان آزمون ارشد  فراگیر موجب لغو قبولی

اشتباه رایجی که هنوز هم برخی از داوطلبان سهوا یا عمدا در وارد کردن معدل کارشناسی ( در صورت داشتن معدل کادانی نیز ) انجام میدهند که این اشتباه در آزمون فراگیر موجب لغو قبولی می شود.

چند سالی می شود که تاثیر قطعی معدل در پذیرش دواطلبان تاثیر دارد. این قاعده برای پذیرش پیام نور و آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نیز وجود دارد. آنقدر اعلام صحیح معدل اهمیت دارد که حتی یک صدم بیشتر اعلام کردن معدل موجب مغایرت معدل می شود و در گاهی مواقع به خصوص سالهای اخیر موجب لغو قبولی داوطلبان شده است.

راهکار پیشنهادی : دواطلبانی که سال آخر هستند و قصد شرکت در آزمون مقطع بالاتر را دارند باید براساس معدل اعلام شده در فرم مخصوص دفترچه که توسط دانشگاه آنها تکمیل شده است معدل خود را اعلام کنند. اما متاسفانه شاهد اعلام معدل توسط خود دواطلبان براساس سیستم آموزشی دانشگاه یا و براساس حدس و گمان صورت می گیرد و موجب بروز مشکل مغایرت معدل و لغو قبولی می شود
دواطلبان سال آخر کارشناسی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم سال 94 را دارند می توانند فرم مخصوص را از صفحه 82 دفترچه ارشد فراگیر پرینت بگیرند.
آن داوطلبانی نیز که فارغ التحصیل شده اند نیز باید براساس معدل نوشته شده در مدرک (یا گواهی موقت) معدل را اعلام کنند.
همیشه آنلاین اکیدا موضوع وارد کردن معدل را متذکر میگردد چون متاسفانه دانشجویان ( مغایرت پس از ثبت نام و گذراندن یک ترم مشخص میگردد) زیادی بوده اند که با ما در این رابطه تماس گرفتند و قبولی آنها لغو شده بود !!!

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری ها

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. واقعا از زحمات شما و اطلاع رسانی به موقع تشکر میکنم

  2. با سلام احترام.
    شما رو به خدا سوالات ارشد ترمی و فراگیر رشته “روان شناسی تربیتی” رو هم رو سایت بذارید.
    به خدا کل اینترنت رو زیر رو کردم یه نمونه سوال هم از این رشته پیدا نمیشه.
    با سپاس فراوان از سایت به روز و خوبتون…

  3. ممنون همیشه آنلاین عزیز
    واقعا بهترینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *