اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي

زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94 اعلام شد

زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94

زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94 : سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای درباره نحوه انتشار سوالات آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 و کلید سوالات این آزمون توضیحاتی ارائه کرد.
سازمان سنجش در این اطلاعیه اعلام کرده سوالات آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 از ساعت 18 روز دوشنبه 18/12/93 بر روی سایت سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94 اعلام شد
زمان انتشار کلید آزمون دکتری 94 اعلام شد

بر اساس این اطلاعیه کلید اولیه سوالات آزمون نیز از روز دوشنبه 25/12/93 بر روی سایت قرار می ­گیرد و داوطلبان می توانند هرگونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون را از روز سه شنبه 26/12/93 لغایت جمعه 29/12/93 منحصراً از طریق «سیستم پاسخگویی الکترونیکی» به سازمان ارسال کنند.

در این اطلاعیه به داوطلبان توصیه شده که انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحلیل سوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تأیید این سازمان نیست. سازمان سنجش همچنین به داوطلبان توصیه شده که برای دریافت هرگونه اطلاعات لازم در این خصوص منحصراً به سایت سازمان مراجعه نمایند.

به گزارش آنا، آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 صبح جمعه 15 اسفندماه با حضور 201 هزار و 563 داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۸۷ هزار و ۴۸۷ نفر زن و ۱۱۴ هزار و ۷۶ نفر مرد هستند.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در دهه سوم فروردین ماه ۹۴ منتشر می شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا
تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *