نماد سایت همیشه آنلاین

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور : معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در شیراز گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور افزایش یافت.

افزایش دو برابری بودجه فرهنگی پیام نور

نجفی برزگر ، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: وضعیت بودجه فرهنگی دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته بهتر شده به طوری که سرانه فرهنگی دانشجو در سال گذشته 8 هزار تومان بوده که این مقدار امسال به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به این که 20 درصد بودجه دانشگاه پیام نور را وزارت علوم و 80 درصد را شهریه دانشجویان تامین می‌کند، افزود: امسال 35 هزار تومان جزو مبلغ شهریه دانشجویان اعلام شده که برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان استفاده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: فعالیت‌های فرهنگی خود جوش دانشجویان افزایش یافته است.

نجفی بیان کرد: مهم‌ترین اولویت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی براساس مقتضیات استان‌ها است و هر استان مقتضیات خاص خود را دارد که با سایر استان‌ها متفاوت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: تقویم فرهنگی استان‌ها در حال تنظیم است که از نظر فرهنگی و اجتماعی و تولید کار میتواند موثر باشد و برنامه را به ما معرفی کند.

نجفی برزگر افزود: همایش‌های بسیاری در دانشگاه پیام نور برگزار شده از جمله جشنواره رباتیک، جشنواره حرکت و همایش ملی بهره‌برداری از فرصت‌های شغلی و کار افرینی در مناطق مرزی که در شهرستان تایباد استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی با اشاره به این که خروجی همایش‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: در گذشته جشنواره حرکت در دانشگاه پیام نور برگزار شد و از شبکه‌های صنعتی و تجاری هم دعوت شد و آنان با برخی از دانشجویان مخترع برای تولید انبوه اختراعات قرارداد بستند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری ها

خروج از نسخه موبایل