نماد سایت همیشه آنلاین

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور های فراگیر در مقاطع ارشد ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

داوطلبان می توانند از 17 مهرماه در 3 آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند / آغاز ثبت نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته وکارشناسی ارشد فراگیراز 26 مهر

محمدهادی امین ناجی گفت: داوطلبان از یکشنبه هفته آینده ۱۷ مهرماه می توانند در ۳ آزمون فراگیر پیام نور که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار می شود، ثبت نام کنند.

وی درباره تاریخ برگزاری آزمونهای فراگیر پیام نور، گفت: نیمه نخست دی ماه آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور برگزار و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشجو خواهند شد.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور، تعداد رشته های این ۳ آزمون تغییر خاصی نکرده است.

مسئولان دانشگاه پیام نور اعلام کردند، با توجه به اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری سازمان سنجش در شهریور ماه اعلام می شود و عده ای از داوطلبان در این کنکور پذیرفته نمی شوند، می توانند در آزمونهای فراگیر پیام نور که دی ماه برگزار می شود، شرکت کنند و یک بار دیگر فرصت تحصیل داشته باشند، با این  کار از سوی دیگر استرس خانواده ها برای قبولی فرزندانشان در دانشگاهها کاهش می یابد.

در همین خصوص معاون سازمان سنجش و آموزش کشور ، سیدجلال طباطبایی اعلام کرد :  آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  گفت: ثبت نام آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور نیز از ۲۶ مهرماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به متفاوت بودن زمان ثبت نام آزمون دوره‌های مختلف، اظهار کرد: ثبت نام آزمون دوره‌های کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

منبع : خبرگزاری دانجویان ایران ( پیام نورنا )

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

خروج از نسخه موبایل