اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

مردم سهام داران اصلی دانشگاه پیام نور هستند

مردم سهام داران اصلی دانشگاه پیام نور هستند

مردم سهام داران اصلی دانشگاه پیام نور هستند
مردم سهام داران اصلی دانشگاه پیام نور هستند

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور در دیدار با نماینده ولی فقیه استان لرستان ضمن بیان اینکه مردم سهام داران اصلی دانشگاه پیام نور هستند افزود : مجموعه دانشگاه پیام نور در طول 27 سال خدمت خود همواره سعی داشته بتواند در راستای تحقق عدالت آموزشی در کشور قدم بردارد که خوشبختانه در این مسیر تا کنون گام های ارزشمندی برداشته است.
دکتر میرزا حسن حسینی در ادامه با اشاره به خدمات و موفقیت های دانشگاه پیام نور افزود : این دانشگاه در راستای منویات مقام معظم رهبری و به دور از هرگونه سیاسی بازی که سمی مهلک برای دانشگاهها به شمار می رود، تنها در جهت ارائه خدمت به فرزندان این آب و خاک اهتمام ورزیده و رضایت اکثریت مردم و مسئولین خود دلیلی بر این ادعاست.
وی شیوه نوین آموزشی که در دانشگاه پیام نور در حال اجراست را زمینه ای برای فعالیت گسترده دانشجویان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: همین امر موجب شده است که دانشجویان پیام نور در بسیاری از جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و منطقه ای برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کنند.
دکتر حسینی بیان داشت: بهره‌گیری از توانمندی دانشگاهیان منجر به توسعه همه جانبه می‌شود و امید است که دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان با درنظر گرفتن این مهم از توانمندی‌های نخبگان دانشگاهی به بهترین شکل بهره‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

دانشگاه پیام نور انحصار علمی در کشور را شکست

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد میرعمادی در دیدار با دکترحسینی معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور، اظهار داشت:دانشگاه پیام نور انحصار علمی در کشور را شکست و توانست  میدانی را برای تحصیل تمام طبقات و اقشار جامعه باز کند و این یک نقطه قوت برای این دانشگاه است.

سیداحمد میرعمادی بیان کرد: دانشگاه پیام نور در سالهای اخیر به دلیل رشد کمی و کیفی خوبی که داشته با استقبال دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه روبرو بوده است.

وی ضمن برشمردن نقاط قوت دانشگاه پیام نور تصریح کرد: رشد دانشگاه پیام نور از نظر کمی و کیفی در سال‌های اخیر سبب شده تا دانشجویان برای تحصیل از این دانشگاه استقبال کنند. بنابراین مسئولان پیام‌نوردر راستای حفظ این دانشگاه،  مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر مردمی‌بودن مراکز آموزش عالی در کشور تأکید و عنوان کرد: در صورتی‌که مراکز آموزش عالی انحصاری شوند، پیشرفتی که مدنظر است، حاصل نشده و سطح علمی جامعه پایین می‌آید.

میرعمادی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع جامعه علمی و دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با اساتید دانشگاه، نسبت به روند کندشدن حرکت علمی کشور به‌صورت جدی هشدار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ایران کشوری علمی و در حال پیشرفت است، بنابراین تقویت دانشگاه پیام‌نور برای جلوگیری از کندشدن پیشرفت علمی کشور از سوی وزارت علوم امری ‌عاقلانه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تأکید بر اینکه حمایت از دانشگاه پیام‌‌نور را در ایجاد فضای رقابتی در مراکز علمی مؤثر خواند و گفت: مسئولان دانشگاه پیام نور باید توان خود را برای ثمردهی این دانشگاه به‌کار گیرند و باید در برابر کسانی که به‌دلیل سستی آن‌ها در این زمینه از تحصیل باز می‌مانند، پاسخگو باشند.

وی شرایط دانشگاه پیام نور را شرایطی خوب و ایده آل دانست و تصریح کرد: یکی از ویژگی های دانشگاه پیام نور جوانگرایی است و با این حال این مجموعه جوان در امور پژوهشی، فرهنگی، پژوهشی و اداره دانشگاه به خوبی تجربه کسب کرده است از این رو باید از این سرمایه عظیم حفاظت شود.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از وب سایت دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *