اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه پیام نور

افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه پیام نور

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: از مهرماه سال‎جاری، شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می‎کند.

دکتر میرزاحسن حسینی ، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور امروز در حاشیه نشست مطبوعاتی سرپرست دانشگاه پیام نور در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر افزایش شهریه برای سال آینده تحصیلی، گفت: شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته و از مهرماه سال تحصیلی جاری، اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با چند بانک قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کرده‌ایم که به دانشجویان وام ارائه دهند. دانشجویان می‌توانند علاوه بر وام صندوق رفاه، از وام بانک‌هایی که دانشگاه با آنها قرارداد منعقد کرده، استفاده کنند.

افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه پیام نور
افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه پیام نور

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین افزود: مراکز و واحدهای پیام نور استان تهران از امروز آمادگی دارند که به داوطلبان کنکور مشاوره رایگان ارائه دهند و همچنین از اواخر هفته آینده نیز مشاوره رایگان به داوطلبانی که قصد دارند بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند، آغاز می‌شود.

پیش از این نیز معاون اداری، مالی دانشگاه پیام نور از افزایش ۱۵ درصدی شهریه دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ خبر داده بود

بخوانید :

دکتر صدر، معاون سابق اداری مالی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: بر خلاف آنچه شایعه می‌شود که شهریه دانشگاه پیام نور در سال جاری افزایش خواهد داشت، باید تاکید کنم شهریه این دانشگاه براساس سیاست‌های وزارت علوم مطابق هر سال ۱۵ درصد افزایش می‌یابد اما این دانشگاه بر اساس نحوه عملکرد خود و ارائه تسهیلات به دانشجویان حتی کمتر از این میزان شهریه اخذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: مطابق هر ساله شهریه ثابت ۱۵ درصد برای کارشناسی و کارشناسی ارشد در مناطق برخوردار اعمال می‌شود که برای دوره کارشناسی به میزان ۱۱۰ هزار تومان خواهد بود البته باید متذکر شوم، شهریه متغیر براساس نوع واحد عملی و نظری متفاوت است.

وی گفت اخذ شهریه در مناطق کمتر برخوردار و محروم از ۱۵ درصد سالانه نیز کمتر خواهد بود.

بدین ترتیب شهریه ثابت پیام نور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ برای مقطع کارشناسی در نواحی ۱ و ۲ مبلغ ۱۲۶ هزار ۹۶۰ تومان و در نواحی ۳ ، ۴ و ۵ مبلغ ۱۰۱ هزار و ۸۳۲ تومان می باشد.

همچنین شهریه ثابت کارشناسی ارشد پیام نور در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ برای کلیه ورودی ها و کلیه رشته ها ۷۱۴ هزار تومان خواهد بود.

تفاوتی بین شهریه رشته های مختلف در گروه های مختلف از قبیل فنی و مهندسی با رشته های علوم انسانی وجود ندارد و همچنین شهریه در تمامی دوره ها (سراسری – فراگیر – بدون آزمون) یکسان شده است.

باتوجه به عدم انتشار رسمی جدول شهریه توسط دانشگاه پیام نور مبالغ بالا فاقد اعتبار می باشد و امکان تغییر در مبالغ وجود دارد.

بر اساس تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ، شهریه سال تحصیلی برای تمام مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی باید توسط هیأت امنای آنها تعیین شده و برای درج در دفترچه راهنمای آزمون سازمان سنجش آموزش کشور به دفتر گسترش آموزش عالی ارسال شود.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *