اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

خدمات جدید به دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان نهادهای حمایتی

خدمات جدید به دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان نهادهای حمایتی

دکتر حسینی ضمن تبریک به ورودی های جدید در دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان می توانند با حداقل پرداختی، ثبت نام خود را در این دانشگاه تثبیت نمایند.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه در ادامه گفت: دانشگاه پیام نور تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و پذیرفته شدگان به کار می گیرد و در این راستا، پذیرفته شدگان جدید می توانند با حداقل پرداختی، ثبت نام خود را نهایی نموده و در کلاس درس شرکت کنند.
وی در ادامه افزود: فلسفه وجودی داشگاه پیام نور ارائه خدمت به قشر محروم جامعه است و این دانشگاه به دنبال ثروت اندوزی و کسب درآمد نیست.
وی با عنوان اینکه مدیریت دانشگاه پیام نور با تسهیل شرایط پرداخت شهریه درصدد ایجاد بسترهای ادامه تحصیل برای علاقه مندان به این دانشگاه است، اظهار داشت: کلیه دانشجویان این دانشگاه برای پرداخت مابقی شهریه خود تا پایان ترم فرصت دارند.

خدمات جدید به دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان نهادهای حمایتی
خدمات جدید به دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان نهادهای حمایتی

دکتر حسینی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور برای جبران ظرفیت های خالی به دنبال ایجاد منابع درآمدی دیگر و انضباط مالی است تا به این طریق بتواند خدمات بهتری به دانشجویان این دانشگاه ارائه دهد.
معاون اداری، مالی و عمرانی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور با مصوبه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی زمینه تمدید قرارداد اعضای هیات علمی قراردادی و پیمانی مشروط را تا 30 بهمن ماه سال جاری فراهم نمود تا این عزیزان فرصت لازم را برای کسب امتیاز مورد نیاز بدست آورند.
وی در پایان با عنوان اینکه حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه به موقع پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: تکریم کارکنان و حفظ جایگاه آنها که در ارتقای دانشگاه پیام نور نقش بسزایی داشته و دارند نیز یکی دیگر از اولویت های معاونت اداری مالی است .

دانشجویان نهادهای حمایتی مشکلی در ثبت نام دانشگاه پیام نور ندارند

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان نهادهای حمایتی مشکلی در ثبت نام ندارند.

دکتر حسینی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور درخصوص وضعیت ثبت نام دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: دانشگاه پیام نور تمهیداتی اندیشیده که این دانشجویان با آرامش خاطر بتوانند مراحل ثبت نام را انجام داده و انتخاب واحد نمایند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور پرچمدار ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر و دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کیمته امداد، بهزیستی و … می باشد.

دکتر حسینی با عنوان اینکه این دانشگاه همواره سعی میکند میزبان خوبی برای دانشجویان تخت پوشش نهادهای امنیتی باشد، تصریح کرد: حفظ شأن و منزلت این دانشجویان همیشه سرلوحه کار دانشگاه پیام نور بوده است.

تخفیف شهریه پیام نور برای دانشجویان عضو خانواده شاهد و ایثارگر

دانشجویان عضو خانواده شاهد و ایثارگران مشمول تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی در دانشگاه پیام نور هستند ، اما این دانشجویان برای بهره مندی از تخفیف شهریه ایثارگران می بایست حتما کلیه اطلاعات ایثارگری خود را در سیستم جامع گلستان پیام نور بصورت کامل و دقیق تکمیل نمایند.

دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر باید نسبت به تکمیل دقیق اطلاعات خود به روش زیر و در اسرع وقت در سیستم جامع دانشگاهی گلستان اقدام نمایند تا بتوانند مشممول تخفیف شهریه شوند.

دانشجویان واجد شرایط ابتدا وارد سیستم گلستان پیام نور شوند و سپس از منوی

 

آموزش -> دانشجو -> دانشجویان شاهد و ایثارگر -> عملیات دریافت اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر- پیام نور

 

و در منوی “ثبت اطلاعات دانشجویان شاهد و ایثارگر ” نسبت به ثبت دقیق اطلاعات مرتبط اقدام نمایند.

همچنین در منوی “ارسال تصویر مدارک مورد نیاز” تصویر پشت و روی کارت ایثارگری خود را ارسال کنند.

مشمولین تخفیف شهریه ایثارگری شامل گروه های زیر می شود:
۱- فرزند و همسر شهید
۲- جانباز ۲۵ درصد به بالا، همسر و فرزند آنها
۳- آزادگان، همسر و فرزند آنها

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *