اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد سال ۹۴ پیام نور

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد سال ۹۴ پیام نور

دانشگاه پیام نور دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۴ را اعلام کرد.

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد سال ۹۴ پیام نور
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد سال ۹۴ پیام نور

ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سراسری سال ۹۴ دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری از ۵ آبان تا ۷ آبان ۹۴ با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود
پذیرفته شدگان حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۴ می بایست از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده باشند
در همین رابطه دانشگاه پیام نور دستورالعمل نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴ را به شرح زیر اعلام کرد :

الف ) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ،ثبت نام به صورت غیرحضوری در سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد ودانشجو پس از ثبت نام اولیه از تاریخ ۶ آبان ۹۴ جهت تایید مدارک ثبت نام به مراکز مراجعه می نمایند. در این مرحله مدارک توسط کاربر مرکز / واحد بررسی و در صورت کامل بودن تایید نهایی می شود،سپس دانشجو نسبت به واریز شهریه ثابت اقدام تا امکان انتخاب واحد برای ایشان در نیمسال جاری فراهم شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد دررشته های جدید فعال شده و درصورتی که تاکنون ثبت نام اولیه ننموده اند همانند بند الف اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده و درکد قبولی مهر ماه  ( اولیه ) ثبت نام نموده اند ، در رشته / محل جدید فعال شده و می بایست در رشته محل جدید مجددا انتخاب واحد نمایند.

لازم به یادآوری است بر اساس مقررات سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان  تکمیل ظرفیت ، صرفا مجاز به ادامه تحصیل در قبولی جدید ( تکمیل ظرفیت ) بوده و قبولی قبلی آنها لغو شده است .

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *