اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
وام بانک صادرات
وام بانک صادرات

وام بانک صادرات با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان پیام نور

وام بانک صادرات با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان پیام نور

اعطای وام قرض الحسنه دانشجویی بدون بهره با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان دانشگاه پیام نور از سوی بانک صادرات

با عنایت به تصمیمات و توافقات به عمل آمده فی ما بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات، مقرر گردیده است برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ تسهیلاتی در قالب وام قرض الحسنه به دانشجویان بدهکار توسط بانک مورد نظر پرداخت شود.

خواهشمند است دانشجویان عزیز ، در صورت واجد شرایط بودن دریافت وام ، برای ثبت نام به مرکز خود مراجعه نمایند تا گواهی اشتغال به تحصیل و معرفی نامه برای بانک به شما داده شود.شرایط و آئین نامه به صورت زیر می باشد:

ماده۱ : وام دانشجویی تنها به دانشجویان بدهکار شاغل به تحصیل که کمتر از ۲/۳ واحد های کل دوره را گذرانده باشند تعلق می گیرد.

وام بانک صادرات با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان پیام نور
وام بانک صادرات با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان پیام نور

ماده ۲ : میزان کارمزد وامهای دانشجویی ۴ درصد و بازپرداخت اقساط آن براساس ضوابط بانک صادرات از زمان دریافت وام خواهد بود .

ماده ۳ : هر دانشجودر مقطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در طول دوره تحصیل حداکثر ۱ نوبت وام دریافت می کند.

ماده ۴ : بانک صادرات در هیچ شرایطی به دانشجو تا زمان تسویه حساب وام قبلی، وام جدید پرداخت نمی کند.

ماده ۵ : سقف وام های پرداختی حداکثر مبلغ ۲۵ میلیون ریال (۲ میلیون و پانصید هزار تومان) برای دانشجویان کارشناسی، ۳۰ میلیون ریال (۳ میلیون تومان) برای دانشجویان کارشناسی ارشد و، ۵۰ میلیون ریال (۵ میلیون تومان) برای دانشجویان دکتری تخصصی بصورت قرض الحسنه به هر استان اختصاص می یابد.بدیهی است مسئولین امور دانشجویی مراکز براساس پرونده های موجود و اعتبار استان و به منظور توزیع حداکثری وام میتواند میزان وام پرداختی را با رعایت حداکثر سقف پرداختی تغییر دهند.

ماده ۶ : در صورت تاخیر در بازپرداخت اقساط بانک براساس ضوابط نسبت به اخذ جریمه اقدام خواهد نمود .
تبصره ۱ : در صورت تاخیر بیش از ۳ ماه کل مبلغ وام باید بازپرداخت شود.
تبصره ۲ : در صورت تاخیر بیش از ۴ ماه بانک بدون اطلاع قبلی وام گیرنده مبلغ قسط را از ضامن کسر می نماید.

ماده ۷ : با توجه به این که دانشگاه صرفاً به عنوان معرف نسبت به معرفی دانشجو اقدام می نماید ارائه مدارک مربوط به ضامن و متقاضی و مدارک مورد نیاز بانک به عهده متقاضی می باشد.

ماده ۸ : دانشجو موظف است در زمان تسویه حساب فارغ التحصیلی یا انتقال یا اخراج یا ترک تحصیل یا مرخصی بیش از یک ترم از دانشگاه تمامی مبلغ بدهی خود به بانک (شامل اقساطی که هنوز زمان بازپرداخت آن فرا نرسیده ، جریمه دیرکرد بازپرداخت اقساط و …) را یکجا و به صورت نقد پرداخت نماید.
تبصره ۱: مسئولین امور دانشجویی می بایست در فرم تسویه حساب دانشجودر زمان انصراف از تحصیل یا اتمام تحصیل وضعیت بدهی دانشجو را مشخص و سپس نسبت به ممهور نمودن فرم تسویه حساب اقدام نمایند.

توجه : باز هم تاکید می شود برای ثبت نام و دریافت این وام اول به مراکز خود مراجعه نمایید تا گواهی اشتغال به تحصیل و معرفی نامه به شما داده شود و سپس به بانک صادارت جهت ادامه کارت مراجعه کنید.

تهیم و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *