اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي
تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي

تمدید دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم

تمدید دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم

تمدید دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم : مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۵ (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور با فعال شدن محدود ثبت نام در سایت سازمان سنجش مجددا تمدید شد.

طی درخواست های زیاد و صبحت هایی که انجام شد ثبت نام بعد از ساعاتی که از روی سایت سنجش غیر فعال شده بود مجددا فعال و تمدید گردید البته این تمدید به صورت محدود می باشد.

پیش از این نیز مهلت ثبت نام تا ۱۶ آذرماه اعلام شده بود که بر اساس اطلاعیه ای سازمان سنجش ، ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم (پذیرش مهر ۹۵) دانشگاه پیام نور تا مورخ ۲۵ آذر ماه ۹۴ تمدید کرد که در حال حاضر مجددا ثبت نام بروی سایت سنجش باز شده و دوباره تمدید گردید.

تمدید دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم
تمدید دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم

نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌ :

۱) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
۲) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
۳) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کدپیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

4) در وارد کردن معدل خیلی دقت نمایید چون بعد درگیر مغایرت معدل نشوید که قبولی شما رد شود

ثبت نام پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر سال ۹۵ پیام نور
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم (سال ۹۵) دانشگاه پیام نور

فعال – کلیک کنید
دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال ۹۵ (نوبت شانزدهم) دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای ثبت‌ نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت شانزدهم (سال ۹۵) دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید

کد های مورد نیاز برای ثبت نام

کد نظام وظیفهکد شهرهاکد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی

کد دانشگاه کد رشته امتحانیکد رشته محل ها

همیشه آنلاین hamisheonline.com

 

 

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. باسلام وخسته نباشید یکم دی امتحان فلسفه مدیریت آموزشی ارشد دادم سه تا ازسوالات ازقسمت حذفیات داده بودن الان باید چیکارکنم؟نمره صحیح حساب میکنن؟

    • تو سیستم گلستان اعترارض ثبت کنید شاید نمره صحیح حساب بشه شاید درس ریزشی بشه

  2. سلام و عرض خسته نباشید
    ورودی سال 93 ارشد هستم بعد از اتمام امتحانات ترم جاری فقط دو واحد درسم می مونه دو واحد درس نظری ، شرایط اخذ این درس به عنوان معرفی به استاد چگونه است و میزان شهریه ای که باید چرداخت کنم چقدر خواهد بود؟

    • در دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند بجای آنکه در طول ترم همانند سایر دانشجویان درسی را امتحان بدهد با هماهنگی مرکز خود اقدام به اخذ درس به صورت معرفی به استاد کند و امتحان درس مورد نظر را زودتر از زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه بدهد. در معرفی به استاد پیام نور امتحان درس مورد نظر توسط استاد معرفی شده گرفته می شود دانشجو می تواند میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد خود هماهنگ کند! اگر دانشجوی مقطع کارشناسی تنها یک و یا دو درس نظری باقی مانده داشته باشد تا فارغ التحصیل شود (تعداد واحد مهم نیست درس دیگری هم نداشته باشد) می تواند آن دروس را به صورت معرفی به استاد اخذ کند. (بخشنامه)
      متاسفانه برخی از مراکز پیام نور به دانشجویان می گویند اگر در تابستان درس مورد نظر ارائه شود نمی توانند آن درس را در تابستان معرفی به استاد بگیرند که این موضوع کاملا تکذیب می شود مراکز موظف هستند در هر نیمسالی که دانشجو دارای شرابط معرفی به استاد است با او همکاری لازم را انجام دهند. دانشجویان در مراکزی که با این مشکل روبرو هستند می توانند با شماره مستقیم مدیریت خدمات آموزشی (23322560-021 یا 22455112-021 ) تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *