نماد سایت همیشه آنلاین

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان، بحث درآمدزایی و پاسخگویی به نامه‌ها در دانشگاه پیام‌نور ضروری است.

محمود فرهادیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون اجرایی دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان اظهار داشت: داشتن اخلاص در عمل و کم‌کردن آرزوها موجب ترفیع جایگاه انسان در آخرت می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان با تاکید بر اصل استقلال در مرکز بیان کرد: رعایت قانون جزو وظایف همه است و نباید کار غیرقانونی انجام شود.

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانشگاه پیام‌نور مشکل مالی است، افزود: همه باید در تمام قسمت‌های دانشگاه صرفه‌جویی را مدنظر قرار دهند.

فرهادیان بر فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان، بحث درآمدزایی و پاسخگویی به نامه‌ها در اسرع وقت و مطابق قانون در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان تاکید کرد.

فاطمه معین‌الدینی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: مشکلات در دانشگاه پیام‌نور زیاد و پذیرش مسئولیت بلند کردن بار است.

معاون جدید اجرایی پیام‌نور مرکز کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور فراز و نشیب‌های زیادی با خود داشته است، با اشاره به مقایسه پیام‌نور در گذشته و هم‌اکنون بیان داشت: امروز از موقعیت خوبی برخوردار هستیم.

علیرضا نجف‌زاده بر تکریم ارباب‌رجوع و راه‌اندازی کار دانشجویان تاکید و عنوان کرد: مشکلات به طور نسبی وجود دارد و باید حل شود.

دانشجویان پیام نور به شدت به یک مرکز جهت مشاوره و پاسخگویی مسائل مربوط به امور تحصیلی و آموزشی خود نیازمند هستند و ایجاد چنین مرکزی می تواند بسیار زیاد در امر تحصیل به آنها کمک کند.

عنوان خبر  : لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌ نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس و دانشگاه پیام نور

خروج از نسخه موبایل