اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
مشاوره دانشجویی
مشاوره دانشجویی

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان، بحث درآمدزایی و پاسخگویی به نامه‌ها در دانشگاه پیام‌نور ضروری است.

محمود فرهادیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون اجرایی دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان اظهار داشت: داشتن اخلاص در عمل و کم‌کردن آرزوها موجب ترفیع جایگاه انسان در آخرت می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان با تاکید بر اصل استقلال در مرکز بیان کرد: رعایت قانون جزو وظایف همه است و نباید کار غیرقانونی انجام شود.

لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور
لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌نور

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دانشگاه پیام‌نور مشکل مالی است، افزود: همه باید در تمام قسمت‌های دانشگاه صرفه‌جویی را مدنظر قرار دهند.

فرهادیان بر فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان، بحث درآمدزایی و پاسخگویی به نامه‌ها در اسرع وقت و مطابق قانون در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان تاکید کرد.

فاطمه معین‌الدینی معاون آموزش و پژوهش دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: مشکلات در دانشگاه پیام‌نور زیاد و پذیرش مسئولیت بلند کردن بار است.

معاون جدید اجرایی پیام‌نور مرکز کرمان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور فراز و نشیب‌های زیادی با خود داشته است، با اشاره به مقایسه پیام‌نور در گذشته و هم‌اکنون بیان داشت: امروز از موقعیت خوبی برخوردار هستیم.

علیرضا نجف‌زاده بر تکریم ارباب‌رجوع و راه‌اندازی کار دانشجویان تاکید و عنوان کرد: مشکلات به طور نسبی وجود دارد و باید حل شود.

دانشجویان پیام نور به شدت به یک مرکز جهت مشاوره و پاسخگویی مسائل مربوط به امور تحصیلی و آموزشی خود نیازمند هستند و ایجاد چنین مرکزی می تواند بسیار زیاد در امر تحصیل به آنها کمک کند.

عنوان خبر  : لزوم فعال شدن مرکز مشاوره دانشجویان در پیام‌ نور

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس و دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *