اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
مجلس و دانشگاه پیام نور
مجلس و دانشگاه پیام نور

کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور کاملا محسوس است

کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور کاملا محسوس است

دکتر زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست مشترکی که با حضور استاندار خراسان رضوی، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، برگزار شد و ایشان گفتند کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور کاملا محسوس است.

دکتر زاهدی افزود: همانطور که در گزارش ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی هم کاملا مشهود می باشد سیستم آموزش محور دانشگاه و بهره گیری از قالب های متعدد و نوین آموزشی در این دانشگاه باعث شده است که برخلاف سالهای گذشته که همواره انتقاد شدیدی از خروجی بی کیفیت آموزشی در دانشگاهها بوده است، دانشگاه پیام نور با نقض این رویه، اکنون به دانشگاهی تبدیل شده است که کیفیت بالای آموزشی در ان کاملا محسوس است.
وی در ادامه خطاب به استاندار خراسان رضوی و سایر مدعوین افزود: گزارشات موجود نشان می دهد که آمار قبولی در تحصیلات تکمیلی در بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بیشتر است که این نشان دهنده محتوای غنی موجود در این دانشگاه است و جا دارد از زحمات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور تقدیر و تشکر نماییم.

کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور کاملا محسوس است
کیفیت بالای آموزشی در دانشگاه پیام نور کاملا محسوس است

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در بودجه جاری امسال کمک شایانی به دانشگاه پیام نور صورت گیرد.

دکتر روشن: لزوم توجه به سرمایه گران بهای دانشگاهیان

در ادامه این نشست، دکتر روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی پتانسیل دانشجویی موجود در این دانشگاه را سرمایه‌ای گرانبها دانست که باید به خوبی از ظرفیت‌های آنان در مسیر حرکت به سمت الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت بهره مندی لازم صورت گیرد.

دکتر داوریار رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی نیز در ابتدای این نشست با اشاره به مزیت های دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علیرغم اینکه دارای پایین ترین میزان شهریه است اما به بهانه تامین هزینه ها کیفیت را قربانی نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه از لحاظ فرهنگی دانشگاه پیام نور در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هیچ مشکل فرهنگی در دانشگاه وجود ندارد افزود: اگر اندکی فرصت به دانشگاه داده شود و مورد توجه بیشتری قرار گیرد با این ظرفیت عظیم و پتانسیل بالای علمی، فرهنگی و اجرایی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی اماده نقش افرینی ویژه در بزرگترین رویداد اخیر جهان اسلام (مشهد 2017) می باشد.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

2 دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید تاریخ ثبت نام ارشد فراگیر مشخص نشده ؟ابانماه هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *