اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تصحیح مجدد پاسخنامه های تستی | اشتباه قرائت شده | نیمسال دوم ۹۱-۹۰ پیام نور

با توجه به تصحیح اشتباه پاسخنامه های تستی در نیمسال دوم 91-90 پیام نور ، برخی از پاسخنامه ها مجددا تصحیح خواهند شد.

با توجه به قرائت اشتباه دستگاه که عمل تصحیح پاسخنامه های تستی را بر عهده دارد ، پاسخنامه هایی که به اشتباه تصحیح شده اند مجددا قرائت و بارگذاری خواهند شد.

بر اساس این گزارش و با اعلام اعتراضات دانشگاه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور طی بخشنامه ای از تصحیح مجدد پاسخنامه هایی که به اشتباه قرائت شده اند خبر داد.

در این بخشنامه آمده است : با توجه به اینکه پاسخ برخی از سوالات تستی ( خصوصا در هفته اول قرائت پاسخنامه ها ) توسط سیستم قرائت نشده است لذا به منظور جلوگیری از تضییع حق دانشجویان مقتضی است دستور فرمائید ضمن بررسی پاسخنامه ها در صورت صحت موضوع نسبت به قرائت و بارگذاری مجدد این دسته از پاسخنامه ها اقدام شود. و از طریق کاربر ارشد استان نمره مجددا در سایت گلستان اصلاح شود.

دانشجویانی که با این مشکل مواجه شده اند بهتر است برای اطمینان بیشتر حتما موضوع را به مسئول امتحانات مرکز خود اعلام کنند تا پاسخنامه های آنها نیز بررسی شود.

لطفا جهت پیگیری های بیشتر با مرکز خودتان تماس بگیرید و از گذاشتن سوالاتی در این مورد در بخش نظرات خودداری نمایید چون پاسخی داده نخواهد شد

منبع : پیام نورنا

تهیه و تنظیم : وب سایت همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *