اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
حسین توکلی

اطلاعیه سازمان سنجش تغییر تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91

تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91

تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91
تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91

تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91 : اطلاعیه جدید سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی پیوسته وکارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه پیام نور

پیرو اطلاعیه منتشرشده مورخ 2/7/91 در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشوردر خصوص شرایط وضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی پیوسته وکارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه پیام نور،سازمان سنجش آموزش کشور  بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان  متقاضی ثبت نام و  شرکت در آزمون  دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی پیوسته  وکارشناسی ارشد  سال 1391 دانشگاه پیام نور می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های مذکور به صورت  اینترنتی و ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org به شرح ذیل صورت می پذیرد :
1-  ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 1391 دانشگاه پیام نور از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 12/7/91 آغاز و در پایان روز سه شنبه 18/7/91 پایان می پذیرد.
2-ضمنا” ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت درآزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1391 دانشگاه پیام نور از تاریخ 16/7/91 الی 22/7/91 صورت خواهد پذیرفت .

اطلاعیه دانشگاه پیام نور

دکتر سلیم بهرامی خبر داد: آغاز ثبت نام دوره های فراگیر از 12مهر ماه/ اعلام تسهیلات جدید برای ثبت نام دوره های فراگیر /اعلام شهریه و دانلود دفترچه کارشناسی،کارشناسی  ناپیوسته،کارشناسی ارشد

دکتر سلیم بهرامی در طی مصاحبه اختصاصی با سایت دانشگاه نیوز، گفت : ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته از 12 مهر ماه آغاز و تا پایان وقت اداری 20 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین ثبت نام کارشناسی ارشد نیز از تاریخ 16 مهر ماه آغاز می گردد.

وی ضمن بیان این مطلب افزود که دانشگاه در این دوره، در مقطع کارشناسی، در هجده هزار رشته محل و با ظرفیتی بالغ بر پانصد و چهل هزار نفر و در مقطع کارشناسی ارشد، با هزار و هشتصد رشته محل و با بیست و شش  هزار ظرفیت و در کارشناسی  ناپیوسته نیز  بالغ بر پنجاه  و هفت رشته محل و ظرفیت سی هزار نفر  دانشجو را پذیرش خواهد نمود.

ایشان اظهار نمودند: دانشگاه پیام نور برای امسال شرایط خاصی را برای پذیرش دانشجویانی که تا پایان سال تحصیلی 92-91 فارغ التحصیل می شوند در نظر گرفته است.

نکته: آزمون امسال در یک مرحله برگزار می شود و دانشپذیران می توانند در دو مقطع زمانی  و دو گروه جداگانه پذیرش و در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

وی در ادامه گفت: دانشپذیران در صورت قبولی ، می توانند هم برای ترم دوم سال تحصیلی 92-91  و هم برای مهر ماه سال تحصیلی 92 ثبت نام کنند. با اجرای این شیوه،کسانی که نمی توانند مدرک پیش دانشگاهی یا لیسانس خود را در بهمن ماه امسال دریافت نمایند، نیز می توانند در این آزمون شرکت کرده و بعد از طی مراحل دوره دانشپذیری و قبولی در نوبت دوم یعنی مهرماه 92 در گروه خود مورد بررسی قرار گیرند و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی و الویت در مهر ماه 92، مدارک فارغ التحصیلی خویش را ارائه نمایند و دانشجو محسوب گردند.

ایشان، نحوه ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نموده و اظهار داشتند: امسال برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد، دفترچه فیزیکی چاپ نشده است و دانشجویان می توانند از طریق سایت اقدام به دانلود دفترچه مذکور نمایند.

در پایان، سلیم بهرامی ضمن اشاره به این نکته که  پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی می باشد، گفت: داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب اقدام به خرید نمایند و مبلغ پرداختی شصت وپنج هزار تومان خواهد بود.

لینک دانلود از دانشگاه نیوز وابسته به دانشگاه پیام نور

تاریخ توزیع دفترچه آزمون های فراگیر 91

منبع : دانشگاه نیوز و سازمان سنجش

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

6 دیدگاه

  1. سلام
    من میخام برای ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر شرکت کنم، چه زمانی دفترچه های دوره ی جدید توزیع میشه ؟

    پیشاپیش از محبتتان متشکرم

  2. سلام من پذیرش بدون کنکورثبت نام کردم ولی نمیدونم کی وچه جوری کلاسها شروع میشه بایدانتخاب واحدکنم چه جوریه میشه کمکم کنید

    • زمان اعلام نتایج اواخر بهمن ماه می باشد متعاقبا به شما اعلام می شود که باید چه طوری ثبت نام کنید

  3. سلام می خوام بدونم اگه بخوام برای کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی شرکت کنم هزینش چقدره ؟ مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *