اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
افزایش ظرفیت دکتری 92

افزایش ظرفیت دکتری 92 | زمان اعلام نتایج آزمون دکتری 92

افزایش ظرفیت دکتری 92  

افزایش ظرفیت دکتری 92
افزایش ظرفیت دکتری 92

افزایش 25درصدی ظرفیت پذیرش در کنکور دکتری | اعلام نتایج تا دهه سوم فروردین

افزایش ظرفیت دکتری 92 : رییس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام ظرفیت 13 هزار نفر برای پذیرش دوره‌های دکتری 92 از سوی دانشگاه‌ها تا روز گذشته خبر داد. ابراهیم خدایی در حاشیه بازدید از آزمون دکتری 92 در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه‌ها تا 20 اسفند ماه فرصت دارند ظرفیت خود را به ما اعلام کنند، اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش ظرفیت داشته باشیم

وی افزود: سال گذشته ظرفیت دوره دکتری 10 هزار و 333 نفر بوده است.

رییس سازمان سنجش درباره اعلام نتایج و نحوه انتخاب رشته، گفت: نتایج اولیه دهه سوم فروردین ماه اعلام خواهد شد که پس از آن با شروع انتخاب رشته، داوطلبان می‌توانند حداکثر 50 رشته محل را انتخاب کنند. همچنین زمان معرفی داوطلبان به دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه، نیمه دوم اردیبهشت ماه خواهد بود.

خدایی درباره انتشار کلید سوالات پس از برگزاری آزمون نیز تصریح کرد: متاسفانه فرصت کم است و ما سعی داریم که نتایج اولیه را به فروردین ماه برسانیم. با توجه به اینکه آزمون در 286 رشته برگزار می‌شود، اگر بتوانیم کلید سوالات را بعد از عید نوروز منتشر خواهیم کرد.

وی درباره معرفی داوطلبان به دانشگاه‌ها برای مصاحبه نیز افزود: این موضوع هنوز قطعی نشده، اما مانند سال‌های گذشته، داوطلبان به سه تا پنج دانشگاه برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

رییس سازمان سنجش در پایان با اشاره به وضعیت جوی کشور در روز گذشته به ویژه در استان خراسان رضوی، گفت: بسیاری از داوطلبان به دلیل شرایط آب و هوایی خاص، با مشکل تردد مواجه شده بودند که خوشبختانه با کمک‌های اداره کل راه‌آهن، نیروی انتظامی و پلیس راهور مشکل این داوطلبان حل شده و به موقع به جلسه آزمون رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری 92 صبح امروز آغاز شده و تا بعدازظهر امروز جمعه (18 اسفندماه) ادامه دارد.

منبع : ایسنا

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد

شهریه کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه پیام نور تا 2 سال افزایش نمی‌یابد شهریه کارشناسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *