اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زیاری ریس دانشگاه پیام نور

پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت آغاز سال نو

پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور

پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور
پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور

پیام نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور : دکتر زیاری با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به کلیه اقشار دانشگاهی به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجویان و کارمندان شریف و عزیز دانشگاه پیام نور تبریک گفت.

متن پیام دکتر زیاری به شرح زیر است:

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار                   یامُدَبّر الیل وَ النَهار

یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال                  حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و  “یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به کلیه اقشار دانشگاهی به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجویان و کارمندان شریف و عزیز دانشگاه پیام نور صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

جای خوشوقتی و سعادت است که توانسته ایم با طلوع دولت مهرورز و عدالت گستر، با تلاش و مجاهدت شما مجاهدان علم و فرهنگ میهن عزیز اسلامی، سهمی والا در تحقق بخشی از اهداف مقدس نظام آموزش عالی کشور به ویژه رسالت سترگ دانشگاه پیام نور که مولود انقلاب اسلامی است و بیش از یک میلیون جمعیت دانشجویی که حدود سی درصد از جمعیت دانشجویی کشور را تحت پوشش قرار می دهد به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و جهان اسلام و پنجمین ابر دانشگاه دنیا در تربیت جوانان، این سرمایه های معنوی کشور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، داشته باشیم.

در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با همت و تلاش جامعه دانشگاهی پیام نور کشور توانستیم با تقویت هرچه بیشتر سطح علمی در دانشگاه،  رشته های جدید، آموزش مجازی، جذب اعضای هیأت علمی توانمند و عالم ملکوتی و بهره برداری از پیشرفته ترین فناوری های آموزشی و پژوهشی روز دنیا نه تنها در ارتقای کیفیت آموزش عالی برای همه، همه جا و همه وقت بلکه قطب علمی مؤثر و درخشان دنیای اسلام و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و نگرش و رویکرد (ما می‌توانیم) باشیم

امید است در سال جدید جامعه دانشگاهی کشور خصوصا دانشگاهیان پیام نور کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق‌شناس تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسألت می‌نمایم.

منبع : دانشگاه نیوز

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *