اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

امشب آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر 93 | ثبت نام 63 هزار نفر

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر 93 تا آخر وقت امشب چهارشنبه 28 خردادماه

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه امشب آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال ۹۳ دانشگاه پیام نور است، گفت: تا ۸ صبح امروز تعداد 63 هزار و 315 نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر 93
آخرین مهلت ثبت نام ارشد فراگیر 93

ثبت‌نام بیش از 63 هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش ، با بیان اینکه امشب آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور است، اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز 63 هزار و 315 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که از روز سه‌شنبه 13 خرداد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شده است تا به امروز چهارشنبه 28 خرداد تمدید شد و داوطلبان تا ساعت 24 چهارشنبه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند طبق مهلت تعیین شده و پس از پرداخت 575 هزار ریال بوسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام یا ثبت‌نام خود را ویرایش کنند.

زمان برگزاری آزمون فراگیر کارشناسی ارشد 93

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 93 در 5 گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و 133 کد رشته امتحانی، جمعه 14 شهریور ماه برگزار می‌شود.

پذیرش قبولی ها فقط در مهرماه 93

پذیرش در این ثبت نام برای نیمسال مهر 93 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر ارشد امسال حداکثر تا 31 شهریور 93 باید فارغ التحصیل شده باشند.

ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 93

 مشاورعالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در این آزمون 7750 نفر خواهد بود.

شرایط پذیرش در ارشد فراگیر پیام نور 93

بر اساس شرایط اعلام شده ، نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر ۸۰ درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر ۲۰ درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی اعلام شده است. دانشجویان نیمسال آخر لازم است میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا ۳۰ بهمن ماه سال 92 در تقاضانامه اینترنتی ثبت کنند.

معدل داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته

میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است. مسئولیت تهیه کتب و منابع درسی معرفی شده به عهده داوطلب است و دانشگاه پیام نور تاکید کرده که هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

نکته بسیار مهم : سعی نکنید از معدل ناواقعی در زمان ثبت نام استفاده نمایید چون مغایرت ها پس از قبولی چک می شوند در صورتیکه شما قبولی هم بشوید مانع تحصیل شما خواهند شد و قبولی شما لغو میگردد وارد کردن معدل واقعی مقطع قبل بسیار مهم است و خیلی از دانشجویان پیام نور به همین علت نتوانستند ادامه تحصیل بدهند و اخراج شده اند.

وضعیت آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 93

آزمون به صورت چند گزینه ای برگزار می شود و دارای نیست. شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه سالانه افزایش می یابد.

مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه شوند، در اولین نیمسال دانشجویی متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانشپذیری دریافت خواهد شد.

شهریه دوره های ارشد فراگیر سال 93

شهریه ثابت در تمام دوره ها مبلغ ششصد و ۲۱ هزار تومان، شهریه ثابت دروس نظری ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان، شهریه دروس عملی کم هزینه ۱۸۴ هزار تومان و شهریه دروس عملی پرهزینه همراه با پایان نامه مبلغ ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

3 دیدگاه

  1. اگر تنهاترین تنهایان شوم بازهم خدا هست.

  2. سلام خدمت شما دوست عزیز من به علت اضافه پرداخت مبلغ 500000هزار شهریه ازدانشگاه بستانکارم ایا این ترم این مبلغ را به جای شهریه ثابت برای من حساب میکند یا نه باید شهریه ثابت را هم پرداخت کنم بسیار ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *