اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

آزمون فراگیر ارشد 93 فاقد نمره منفی می باشد

آزمون فراگیر ارشد 93 فاقد نمره منفی می باشد

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور93 در روز جمعه 14 شهریورماه گفت: پاسخ های غلط در آزمون فراگیر ارشد 93 فاقد نمره منفی می باشد.

آزمون فراگیر ارشد 93 فاقد نمره منفی می باشد
آزمون فراگیر ارشد 93 فاقد نمره منفی می باشد

همیشه آنلاین برای تمام داوطلبان به خصوص کاربران همیشگی سایت آرزوی موفقیت در آزمون پیشرو می کند و امیدواریم موفق باشید.

برای شرکت در آزمون فراگیر سال 93 دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد از 13 خرداد ماه شروع و در 28 خرداد ماه پایان یافت و در این مدت 78 هزار و 783 داوطلب کردند که از این تعداد 37 هزار و 178 نفر زن و 41 هزار و 605 نفر مرد می باشند.

پاسخ‌های غلط نمره منفی ندارند ولی بیش از یک پاسخ امتیازی نخواهد داشت

حسین توکلی ، افزود: برای پاسخ‌های غلط نمره منفی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود، همه پاسخ‌های داده شده غلط محاسبه شده و امتیازی به آن سئوال تعلق نخواهد گرفت.

وی درمورد زمان برگزاری این آزمون اظهارکرد: آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صبح جمعه 14 شهریور ماه در 92 شهرستان و 113 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از دیروزصبح، سه شنبه 11 شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و هر یک از داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مهلت دریافت کارت تا ساعت 24 پنجشنبه 13 شهریور ادامه دارد.

 ساعت برگزاری آزمون فراگیر ارشد پیام نور سال 93

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (12 شهریور) از 78 هزار و 931 داوطلب ثبت نام کننده، 35 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

4 دیدگاه

  1. سلام ببخشید پاسخ احتمالی ارشد 93 رو تو ساییتون نمیزارید؟

  2. با سلام و تشکر بسیار از همراهی شما

    اینجانب در آزمون ارشد حقوق جزا شرکت نمودم و سوالی که از حضورتون دارم این است که چگونه می توان به قبولی امیدوار بود اگه از پنج درس امتحان گرفته شده 2 تا را کامل جواب داده باشم و 3 تا را 50% ؟ واینکه امسال تعداد شرکت کننده کمتر از سال گذشته بوده آیا میتوان امیدوار بود.

    و اینکه اگرکسی هست که ارشد جزا شرکت کرده باشد نظرش را درباره سوالات آزمون چی بوده ؟
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *