اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 نوبت بیست و یکم
زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 نوبت بیست و یکم

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور | آخرین وضعیت

آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور

آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور از سوی معاون دانشگاه اعلام شد. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آخرین وضعیت رایزنی ها برای پذیرش دانشجو و برگزاری آزمون در دوره کارشناسی ارشد فراگیر سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را تشریح کرد.

علیرضا دل افکار در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج رایزنی‌ها برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ گفت: دانشگاه پیام نور در حال رایزنی و تلاش است تا امسال در دوره کارشناسی ارشد فراگیر، پذیرش دانشجو داشته باشد.

تایید شورای سنجش و پذیرش وزارت علوم

آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور
آخرین وضعیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور

وی ادامه داد: ولی قطعیت اجرایی و عملیاتی شدن برگزاری آزمون و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد فراگیر ۱۴۰۰ زمانی است که شورای سنجش و پذیرش نظر نهایی و مثبت خود را اعلام کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور یاد آور شد: بنابراین در حال تلاش برای پذیرش دانشجو در دوره مذکور هستیم ولی اجرایی شدن آن نیاز به مجوزهای مراجع قانونی مربوطه دارد.

به گزارش مهر، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۰ در حال حاضر منتظر نتیجه رایزنی دانشگاه پیام نور بوده و با توجه به مشخص نبودن نتیجه رایزنی‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به نظر می‌رسد با توجه به زمان کمی که تا نیمسال دوم خواهیم داشت اگر ثبت نام تا پایان آذرماه صورت نگیرد، می‌توان برگزاری این آزمون را کان لم یکن تلقی کرد.

اخبار تکمیلی گروه علمی همیشه آنلاین در مورد برگزاری آزمون ارشد فراگیر

طی پیگیری هایی که سرویس خبری گروه همیشه آنلاین از پیگیری آخرین وضعیت برگزاری آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۰ پیام نور از ابتدای سال انجام داده است گویا مشکلات و موانع قانونی برگزاری برطرف گردیده ولی برخی از موانع اداری جهت ابلاغ و تصمیم گیری مصوبه های جدید توسط شورای سنجش و پذیرش وزارت علوم و همچنین تاخیرهایی که به دلیل کرونا در برنامه زمانبندی برگزاری آزمون های سراسری از طرف سازمان سنجش به وقوع پیوسته دلایل تاخیر در اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد فراگیر سال جاری بوده است.

اخبار همیشه آنلاین از دانشگاه پیام نور در این رابطه

مواردی که گروه همیشه آنلاین به آن اطمینان دارد و قبلا هم از قول مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور دکتر بهروز اعلام کرده است تصمیم جدی و عزم راسخ دانشگاه پیام نور جهت برگزاری و پذیرش دانشجو از طریق آزمون ارشد فراگیر می باشد و انشالله تا روزهای آتی مانده به پایان ماه موانع رفع و زمان ثبت نام اعلام خواهد شد.

هر گونه خبر و اعلام زمان دقیق از ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد فراگیر متعاقبا از کانالهای ارتباطی گروه همیشه آنلاین اطلاع رسانی میگردد

برای اطلاعات بیشتر می توانید ما را در شبکه های زیر دنبال نمایید

عضویت در اینستاگرام همیشه آنلاین کلیک نمایید

عضویت در تلگرام همیشه آنلاین کلیک نمایید

جهت پیام در واتس اپ می توانید از شماره ۰۹۱۲۹۷۳۹۵۲۵ استفاده نمایید

منبع : خبرگزاری مهر و تکمیلی به نقل از مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. چرا رو راست نمیان بگن که آزمون فراگیر برگزار نمیشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *