اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
مهندسی معکوس در تست زنی کنکور
مهندسی معکوس در تست زنی کنکور

آخرین خبرهای اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر 92 | نتایج اعلام شد

اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر 92 برگزار شده در آذرماه سال جاری

طبق آخرین خبری که از طریق سازمان سنجش داشتیم اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر 92 پیام نور در ساعت 18 امروز دوشنبه 7 بهمن 1392 می باشد.

داوطلبین و کابران همراه وب سایت همیشه آنلاین می توانند با مراجعه به همین خبر از آخرین خبرها تا اعلام نتایج بروی سایت سازمان سنجش مطلع گردند به محض انتشار نتایج در سایت سازمان سنجش در این خبر اطلاع رسانی و بروز خواهد گردید

اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر 92
اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر 92

همچنین می توانید پس از مشاهده نتایج نمرات و وضعیت قبولی خود را در بخش نظرات همین مطلب به اشتراک بگذارید همچنین کارنامه های خود را بدون مشخصات شخصی و فردی برایمان ارسال تا به عنوان نمونه کارنامه از رشته هایتان در وب سایت برای استفاده کاربران دیگر قرار دهیم.ایمیل های سایت از طریق صفحه تماس با ما در دسترس می باشند.

توجه : همانطور که می دانید طبق روال سال های گذشته همیشه آنلاین نمونه کارنامه داوطلبان را با رضایت شخصی خودشان بدون مشخصات فردی و خصوصی آنها جمع آوری و در سایت برای اطلاع رسانی عموم داوطلبان دوره های بعدی قرار می دهد و هیچ گونه مشخصات فردی و خصوصی از هیچ داوطلبی حمع آوری نشده و هیچگونه مسئولیتی در اینباره برعهده نخواهد گرفت و فقط قصد به اشتراک گذاری اطلاعات مفید در اینباره را دارد.

با همکاری شما عزیزان پاسخ احتمالی آزمون برخی از رشته ها نیز تهیه و از طریق لینک زیر قابل مشاهده می باشد

پاسخ های احتمالی سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آذرماه ۹۲

آخرین اطلاعات درباره آزمون ارشد فراگیر 92 به شرح ذیل می باشد :

  • تعداد ۹۹۸۱ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد بهمن ماه ۹۲ از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد گردید
  • آزمون کارشناسی ارشد فراگیر 92 پیام نور با رقابت ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ داوطلب در ۱۲۵ کد رشته امتحانی در سطح ۸۵ شهرستان برگزار شده است.
  • در این آزمون تعداد ۵۱ هزار و دو نفر معادل ۴۶.۴۱ درصد داوطلبان زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر معادل ۵۳.۵۹ درصد داوطلبان مرد بوده‌اند.

بلاخره نتایج منتشر شد می توانید از طریق لینک اعلام نتایج آزمون های پیام نور بروی سایت سازمان سنجش یا کلیک بروی لینک زیر مستقیما مشاهده نمایید

لینک اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 منتشر شد ( کلیک نمایید)

*** زمان اعلام نتایج ساعت 16 روز دوشنبه 7 بهمن ***

 توجه : با توجه به اینکه آزمون دیگری نیز برای مهرماه 93 برگزار میگردد و اینکه در چند دوره اخیر پیام نور برای آزمون فراگیر تکمیل ظرفیت نداشته احتمال اعلام تکمیل ظرفیت برای این آزمون وجود نخواهد داشت.

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی( دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال 1392دانشگاه پیام نور(نوبت سیزدهم)

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی(دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال1392 دانشگاه پیام‌نور (نوبت سیزدهم) اعلام گردیده، دعوت می‌نماید با در دست داشتن مدارک لازم از تاریخ 15/11/92 لغایت 20/11/92 درساعات اداری صرفاً در کد قبولی اعلام شده‌ برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 به مراکز مربوط مراجعه نمایند.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام: 

1- اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)

2- اصل و تصویر کارت ملی.

3- 6 قطعه عکس 4×3 جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سالجاری و پشت نویسی شده.

4- اصل و تصویر مدرک تحصیلی.

5- اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد.

تبصره 1: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند؛ لازم است اصل گواهی دانش‌آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) را ارائه نمایند که در آن عبارت زیر قید شده باشد.

«اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی  می‌باشد.»

تبصره2: بر اساس مصوبه شماره 368 مورخ 3/11/74 شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و مشهد  دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارک کارشناسی می‌توانند در رشته‌های علوم انسانی این دوره تحصیل نمایند.

5- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان).

یادآوری مهم برای کلیه پذیرفته‌شدگان: 

لازم به ذکر است کلیه پذیرفته‌شدگان برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام خود می‌توانند از تاریخ 9/11/92 به سایت دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir  مراجعه نمایند.

تکمیلی همیشه آنلاین : ثبت نام اولیه داوطلبان قبول شده در کنکور ارشد فراگیر سال 92 به صورت اینترنتی می باشد و نیاز به مراجعه حضوری نیست جزئیات ثبت نام متعاقبا از طریق دانشگاه پیام نور از همیشه آنلاین اطلاع رسانی میگردد.

در پایان لازم به توضیح است که کارنامه داوطلبان شرکت کننده همزمان با اعلام اسامی بر روی سایت سازمان قابل مشاهده می‌باشد، لذا داوطلبان در صورت هر گونه سئوال منحصراً از طریق سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان می‌توانند اقدام نمایند و از مراجعه حضوری جداً خودداری کنند.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

185 دیدگاه

  1. سلام وقت به خیر. میخواستم بدونم چطور میتونم کتاب فلسفه حسابرسی یحیی حساس یگانه و کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته و مدیریت نشریه 131 رو دانلود کنم؟

    خیلی ممنون از اینکه همیشه پاسخگو هستین

    با آرزوی موفقیت برای همه.

    • این کتاب ها که قابل دانلود نیست باید از طریق مراکز فروش کتاب های پیام نور خریداری نمایید

  2. سلام وقت به خیر
    میخواستم بدونم فردی که معدل 13 رشته حسابداری است حدودا در حسابرسی پیشرفته و حسابداری مدیریت و حسابداری دولتی برای قبولی در تهران چه درصدی را باید کسب کند؟

    در قسمت نمونه کارنامه ها در مورد قبولی در تهران در رشته حسابداری هیچ نمونه ای نبود ممنون از اینکه پاسخگو هستین.

    • متاسفانه اگر کارنامه موجود نباشه نمیشه سطحی رو بیان کرد ولی معمولا معدل 15 آزمون باید بیارید

  3. سلام و خسته نباشد من 3 تا سوال دارم ممنون از اینکه جواب سوالامون میدین

    1-کارنامه سایت در کدام قسمت سایت است؟

    2-اگر در دانشگاهی در استانی دورتر قبول شوم میتوانم در کلاسهای دانشگاه استانی نزدیکتر شرکت کنم؟ و فقط امتحانات میان ترم رو در دانشگاه شهر دورتر بدهم؟
    3-اگر در شیوه آموزش الکترونیکی قبول شویم میتوانیم باز هم در شهر نزدیکتر از کلاسها استفاده کنیم؟
    خیلی ممنون از لطف شما خواهش میکنم امروز جواب بدین واقعا وقتی نیست

    • به صفحه راهنما به آدرس http://help.hamisheonline.com مراجعه فرمایید
      کلاس ها با موافقت مرکزی که می خواهید در کلاس هایش شرکت کنید انجام شود ولی به شما نمره میان ترم تعلق نمیگیرد چون وقتی در دانشگاه قبولی کلاسی شرکت نکنید نمره میان ترم به شما نخواهند داد ( البته به استاد مربوط است)
      تشکیل کلاس در آموزش الکترونیک از طریق سایت هست و باید از طریق سایت مخصوص پیام نور در کلاس ها شرکت کنید نمیشه در کلاس دانشگاه شرکت نمایید

  4. سلام و وقت به خیر با تشکر از سایت خوبتون.میخواستم بدونم قبول شدگان ارشد فراگیر حسابداری در دانشگاه غرب تهران در سال 93 چه درصدی در دروس حسابداری داشتند؟

    ممنون میشم اگه جواب سوالمو بدین چون با وجود استرس میخواستم این نگرانی برطرف شه تا نتیجه بهتری بگیرم.

    باارزوی موفقیت برای همه

  5. با سلام
    شما در سایتتون نوبت بعدی برای امتحان فراگیر ارشد رو نیمه دوم اردیبهشت و زمان ثبت نام رو اسفند ماه اعلام کردید ولی سازمان سنجش چیزی اعلام نکرده و اظهار بی اطلاعی میکنه.

    لطفا در خصوص برگزاری نوبت بعدی آزمون توضیح بفرمایید.

    • طبق آخرین خبری که دانشگاه پیام نور اعلام کردند قرار هست 2 بار در سال آزمون برگزار بشود ولی زمان آزمون دوم که قرار بود در اسفند ماه ثبت نام داشته باشد مضخص نشده است و منتظریم

  6. با سلام
    لطفا در خصوص احتمال برگزاری آزمون مجدد فراگیر پیام نور در اردیبهشت ماه و اینکه تا چه زمانی قطعیت پیدا می کند ، توضیح فرمایید.

  7. man mikham karnameye jaza va jormshenasi baratoon ersal konam bare emsalo.
    chejoori inkaro bokonam?

    • یک عکس ازش تهیه کنید و به ایمیل سایت ارسال نمایید ایمیل های سایت هم از صفحه تماس با ما دریافت نمایید

  8. سلام من یک کد امتخاب رشته داشتم آن هم تهران غرب کد 1485 نمی دانم آموزش محور هست یا پژوهش محور خیلی استرس دارم چون مخالف آموزش محور بودم بخاطر همین یک کد رشته را انتخاب کردم که خدا را شکر در رشته مدیریت سیستم های اطلاعاتی با رتبه 10 قبول شدم خواهش می کنم جواب سوالم را بدهید ممنون

    • برای اطلاع از آموزش محور یا پژوهش محور بودن کد رشته محل به دفترچه ارشد فراگیر که تو سایت هست مراجعه نمایید

  9. سلام با اینکه خیلی خونده بودم ارشد حسابداری قبول نشدم و ازتون میخواستم کمک بگیرم که چطوری بخونم البته دولتی رو شده بودم 7.20حسابرسی 7.20ومدیریت پیشرفته11.20کلی ناامید شدم …

  10. سلام…شایهات زیادی هست در مورد اعتبار مدرک فراگیر…اینکه امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های معتبر داخل وجود داره؟ اینکه میگن بعضی از دانشگاه ها در مقطع دکتری کسانی که فراگیر بودنُ قبول نمیکنن درسته؟ هر منبعی یه پاسخی میده. لطفا واقعیت را بفرمایید. ممنون از شما

    • خیلی وقته که عنوان فراگیر در مدارک دانشجویان فراگیر درج نمیشه و با مدرک سراسری پیام نور یکسان است
      در حال حاضر از روی مدرک مشخص نیست که این دانشجو در دروه فراگیر تحصیل کرده یا سراسری و عملا هم فرقی بین آنها نیست
      در حال حاضر فراگیر خیلی بهتره از سراسری پیام نور هست اگر نیاز به توضیح بیشتر دارید با شماره مشاوره ما در صفحه تماس با مای سایت تماس بگیرید

  11. با سلام

    بعد از مطالعه منابع امنحانی با چه منابعی ” تست ” کار کنیم.

    زشته مدیریت دولتی

    • چون برای ارشد فراگیر خیلی تست تو بازار کتاب موجود نیست باید سوالات ترمی دروس امتحانی و سوالات کنکور آن را تهیه و مطالعه فرمایید

    • سلام دوست عزیز من امسال اولین بار شرکت کرده بودم آنهم بعد از چند سال که از فارغ التحصیلی من گذشته بود و فقط یک کد رشته mis که گرایش مدیریت دولتی بود شرکت کردم و خدا را شکر قبول شدم رمز موفقیتم را در خوندن خوب می دانم خیلی خوب نکته گرفتم باور کن بیشتر سوالات هم از نکات خودم بود هیچ جایی هم کلاس نرفته بودم و چند تا تست هم از خود اینترنت دانلود کرده بودم جالب اینکه یک جلد از کتاب مدیریت منابع انسانی را هم نخوانده بودم ولی هم نمراتم خوب بود هم رتبه ام که 10 شده بود مهم خوب خواندن است امیدوارم موفق باشید

  12. سلام
    کارنامه ام را برایتان ارسال کردم

  13. با سلام و تشکر از شما

    برای منابع امتحان ارشد مدیریت دولتی کتاب یا جزوه تست را از کجا تهیه کنیم.

    • منایعی که دانشگاه پیام نور برای دروس اعلام می کنند را باید تهیه و مطالعه نمایید برای خرید باید به کتاب فروشی ها یا مراکز فروش کتب پیام نور یا انتشارات دانشگاه مراجعه نمایید

  14. سلام من ارشد علم اطلاعات و روش شناسی قبول شدم . دوستان من فقط یک ماه خوندم و کارمندم و حتی یک بچه دبیرستانی دارم .ولی همین یک ماه هم فقط تمرکز زیاد داشتم .کارشناسی زبان بودم ولی ارشد رشته دیگه قبول شدم. فقط نگرانم که آیا امتحانات را میتونم توی شهر خودم بدم .وسوال دیگه اینکه من گواهی موقت کارشناسیمو دارم حما باید اصلشو از دانشگاه بگیرم یا نه .با تلاش به همه چیز میشه رسید

    • امتحانات رو می تونید تو شهر خودتان بدهید و با گواهی موقت هم می تونید ثبت نام کنید بعدا اصلش رو ارائه نمایید

  15. سلام
    مدرک کارشناسی من مهندسی شیمی-صنایع پالایش هست الان شیمی عالی اصفهان قبول شدم ، میخوام بدونم چند ئاحد به صورت پیش نیاز به من میدن ؟

    • در زمان انتخاب واحد می توانید از طریق برنامه ارائه دروس رشته تان ملاحظه بفرمایید اگر هم عجله دارید از طریق تماس با مای سایت درخواست بدهید لینکش رو ارسال کنیم

  16. سهمیه من ازاد بود.
    دوست دارم بدونم نمرات و رتبه های بقیه چطور بوده?

    • سیستم عامل 11/20
      پایگاه داده 8
      مهندسی نرم افزار 10/40
      رتبه 80
      متاسفانه قبول نشدم

      • انشاالله دفعه بعد حتما قبول می شین منم بار دوم بود که آزمون فراگیر دادم. پارسال رتبه ام 180 بود قشم قبول شدم نرفتم شما هم حتما بار دوم رتبت خیلی بهتر می شه.

  17. سلام دوست عزیز
    این ثبت نام اینترنتی ازش خبری نشد ؟
    لطف کن اگه شروع شد لینک ش رو تو سایت بزار
    آخه کار کردن با سایت شما بسیار راحت تر از این سایت مسخره ی پیام نور
    اصلن تو سایت پیام نور همه چی گیر میاد بجز چیزایی که به درد دانشجو بخوره
    سایت گلستان هم که از صفحه اول ش جلوتر نمی تونی بری

    • هنوز تاریخ و زمان ثبت نام برای قبولی ها اعلام نشده بزودی خبرش منتشر و ما در سایت قرار می دهیم
      حق با شماست چون سایت پیام نور رابط کابر پسندی ندارد

  18. سلام
    ممنونم بخاطر سایت بسیار خوبتون.منم ارشد مدیریت دولتی تهران غرب قبول شدم.ساکن شیراز هستم.اگر لطف کنید سئوالمو جواب بدید ممنون میشم.ایا در بازه زمانی 15 تا 20 لازم که حضوری برم تهران یا بعد از این تاریخ هم میشه مدارک رو حضوری برد.ممنونم از همه کمک هاتون.

    • فعلا نیاز به مراجعه حضوری نیست ثبت نام اولیه و انتخاب واحد و پرداخت شهریه به صورت اینترنتی صورت میگیرد که بزودی به شما اطلاع داده خواهد شد ما در سایت زمان ثبت نام و نحوه آن را قرار خواهیم داد

  19. سلام دانشگاه ما میگه هیچ مدرکی چه موقت چه اصل چه ریزنمرات به مشمولین خدمت نمیدیم با برگه لغو معافیت تحصیلی صادره به ناجا باید ثبت نام ارشد کنی راست میگه؟ مشکلی پیش نمیاد؟

  20. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم که خیلی ذهنمو درگیر کرده تو رو خدا جوابمو خیلی واضح بدید…
    من فکر میکنم باید قبول میشدم اما چون ظرفیت کمتری نسبت به چیزی که در دفترچه اعلام کردند برداشتند, من قبول نشدم.و من از شما میخوام بپرسم که اگر رتبه آخرین نفر قبولی, تعداد قبولی ها نیست پس چیه؟؟؟ چرا رتبه آخرین نفر قبولی با تعدادی که باید برمیداشتند هماهنگ نیست…
    تو رو خدا جوابمو خیلی کامل بدهید…
    من این مشکل و به سازمان سنجش در قسمت پست الکترونیکی اعلام کردم و آنها در جواب گفتند که باید مکاتبه ای به صندوق پستی سازمان سنجش اعلام کنم. آیا اگر من پیگیری کنم آنها ترتیب اثر میدهند؟؟؟
    با تشکر از شما

    • پیگیری که فکر نمی کنم بشه
      چون در کارنامه رتبه کل داوطلب در بین تمام شرکت کنندگان مشخص نمی شه کمی پیچیده میشه مثلا کسی که رتبه یک آورده امکان داره فقط تهران رو زده باشه و بقیه شهرها رو نزده باشه یا اینکه فقط آزموش محور ها رو انتخاب کرده باشه خب میشه اینطور توضیح داد مثلا 30 نفر پذیرش شدن ولی خب رتبه یک تا 30 نبودن رتبه های مختلف بودند که آخرین رتبه مثلا 60 بوده
      امیدوارم متوجه شده باشید اگر هم متوجه نشدید از ستون سمت راست شماره مشاوره رو بگیرید همکارمون کاملا توضیح بدهند بهتون

  21. قبولی در نرم افزار ری
    سیستم 11.40
    پایگاه 8
    مهندسی نرم افزار 14.40
    رتبه 24

  22. سلام و وقت بخیر
    با تشکر از زحمات مدیریت محترم سایت

    سوالهایی ازحضور شما دارم :
    1 – آیا اینکه شما فرموده اید به احتمال خیلی زیاد آزمون ارشد مجددی در اردیبهشت ماه برگزار میشه و تا آخر این ماه مشخص خواهد شد آیا علاوه بر اردیبهشت در آذرماه هم باز کنکور برگزار می کنه یعنی(مثل سال 90 ) 2 بار در سال ( یکبار اردیبهشت و بار دوم در آذر ماه )؟

    2- آیا احتمال تغییر مجدد منابع هم وجود داره ؟

    و سوال بعدی اینکه من یک خبری که شنیدم این است که دانشگاه پیام نور تا 2 سال دیگه بیشتر برای ارشد پذیرش نمی گیره آیا این خبر صحت داره ؟ متشکرم

    • احتمال برگزاری 2 آزمون منتفی هست چون خو پیام نور از تغییر زمان برگزاری صحبت کرده پس زمان برگزاری در صورت قطعی شدن تغییر پیدا می کنه به اردیبهشت
      احتمال تغییر برای رشته خیلی ضعیفه چون پیام نور معمولا تغییر منابع ترمی و کنکوری را یکسال یکبار انجام میدهد ولی بازهم تغییرات احتمالی در دفترچه ارشد مشخص میگردد
      خیر این خبر رو ما نشنیدیم ولی منطقا شایع است چون درصد زیاد شرکت کنندگان برای کنکور ارشد و کاهش روز افزون داوطلبان کارشناسی هر دانشگاهی از جمله پیام نور بروی مقطع ارشد گسترش بیشتری خواهند داشت مطمئن باشید که مقطع ارشد پیام نور حذف نخواهد شد

  23. سلام ببخشید که زیاد سوال می پرسم
    همونطور که گفتم به دلیل دوری مسافت با عسلویه نمی تونم کلاسها رو برم واینکه پژوهش محور قبول شدم برای گذروندن واحد پایان نامه باید چقدر به عسلویه برم ؟؟؟
    اگه انتقالی یا مهمان بگیرم به نظرتون می تونم پایان نامه رو در شهر ری بدم ودفاع کنم یا حتما باید برم مرکز قبولیم؟؟؟

    • سوالتون کلی هست و جواب دقیقی براش ندارم و پیشنهادم اینه که با همان مرکز عسلویه تماس و با آنها صحبت کنید

  24. از ابوموسي به نيكتا

    سلام و صبح بخیر اولا دعا میکنم برای عضو خانواده محترمتان که خدا انشالله شفای عاجل عنایت کنند و انشاالله که مشکل خاصی نباشد،
    دوما قبول نشدن در پیام نور آخر دنیا نیست من خودم 3سال کنکور فراگیر دادم تا تونستم قبول شم و اصلا ناراحت نیستم به شرط اینکه برنامه ریزی داشته باشی
    سوما متاسفانه امسال بنظرم شرکت کننده ارشد حسابداری بیشتر بود و همینطور نسبت به سال قبل ظرفیت کمتر رشته حسابداری به چنددلیل متقاضی نسبت به رشته های دیگه بیشتره1-آینده شغلی و کلاس کاری بیشتره
    2نسبت به مقطع لیسانس سطح درسا راحت تره تمام کتابه (فاقد جزوه است)متن انگلیسی نیاز به ترجمه نداره و کلا بنظر این حقیره گرفتن فوق لیسانس حسابداری از لسانس ش راحت تره
    شما امیدوتون از دست ندید انشاالله آزمون مجدد و آمادگی بیشتر و سازمان سنجش لطف کنند و ظرفیت افزایش بده تا تمامی دوستان فراگیری قبول بشوند متاسفانه کنکور واقعی الان در مقطع ارشد می باشد که امسال نزدیک 1میلیون نفر شرکت کننده دارد.

  25. با سلام
    من مرکز بین الملل قشم قبول شدم نرم افزار
    می ترسم برم نظرتون چیه؟ من اصفهانم تا قشم خیلی فاصله هست. نمی دونم چکار کنم؟ ناراحتم؟ لطفا راهنمایی کنید؟ از یه طرف هم می ترسم بخونم برا آزمون بعدی ولی تهران یا ری قبول نشم.

  26. با عرض سلام و تشکر بسیار از زحمات شما و سایت بسیار خوبتون.

    آرزو جان خیلی لطف کردی که جواب سوالمو دادی و خیلی هم تبریک می گم بهت که این نمرات بسیار خوبو گرفتی. امیدوارم که تو امتحان بعدی موفقیتت رو ببینم .منم رتبم 60 شد اما قبول نشدم . یک خواهشی ازت دارم اگه اشکال نداشته باشه می تونی کلیدها رو برام ایمیل کنی ؟

  27. برای گذوندن واحدهای پایان نامه باید حتما مرکز قبولی خودم برم؟؟؟؟؟
    آخه من عسلویه قبول شدم ونمیتونم زیاد به عسلویه برم به دلیل مسافتش

    • در صورت نیاز باید مراجعه داشته باشید نمی توانید 100% غیر حضوری تمام تحصیل رو پیش ببرید

  28. سلام پس کی قبول شده ها میتونن ثبت نام کنند

  29. با سلام
    تبریک به همه کسانی که قبول شدند خدا رو شکر من امسال در رشته نرم افزار و در انتخاب اولم که ری بود قبول شدم.

  30. سلام ثبت نام اینترنتی کی هست؟ قبل از ثبت نام حضوریه؟

  31. سلام
    میخواستم بدونم به دانشجوهای فراگیر که الان میخوان ثبت نام کنند هم وام تعلق میگیرد ؟

  32. با سلام
    سحر جان من مقیم تهران هستم و هیچ جا برای آمادگی فراگیر ثبت نام نکردم. و تمام نمراتم را خودم خواندم که جرم شناسی و جزای عمومی را هجده گرفتم. زبان و دادرسی کیفری را شانزده گرفتم. و متون فقه را دوازده گرفتم اما قبول نشدم.
    و میخواهم آزمون وکالت شرکت کنم و بعد از وکالت برای ارشد بخوانم. به شما هم پیشنهاد میکنم این کار را انجام دهید.

  33. خیلی ممنون

  34. سلام-خسته نباشید
    من دوره دوازدهم قبول شدم ولی بنا به دلایلی ثبت نام غیر حضوری هم نکردم- آیا امکان ثبت نام برای این دوره وجود داره؟

    • خیر زمان ثبت نام پایان یافته است ولی بازهم با مرکز قبولیتان تماس بگیرید تا مطمئن شوید

  35. سلام من صنایع قبول شدم کیش
    ایا می تونم تو تهران کلاس برم و تزمون بدم ؟
    راهنمایی بفرمایید لطفا

  36. سلام خواهشا جوابمو بدید من همدانیم وقبول شدم عسلویه حسابداری
    راهنماییم کنید که چطور میشه انتقالی بگیرم؟
    اگه مهمان بگیرم میتونم میانترم بگیرم
    آخه خانواد ه ام بارفتنم به عسلویه مقاومت می کنند!
    نمره هام
    دولتی 13
    حسابداری 17/60
    مدیریت 14
    همش ناراحتم که چطور میخوام برم این دانشگاه آخه قربونش نرم آخر دنیاست

    • انتقالی یا مهمانی تا جایی که اطلاع دارم برای دانشجویان فراگیر ممنوع بوده ولی اگر هم بتونید در ابتدای کار نمیشه حداقل باید یک ترم تحصیل کنید
      شما می تونید غیر حضوری ادام تحصیل بدهید و امتحانات را در شهر خودتان بدهید خیلی سخت نگیرید

  37. سلام

    با تشکر از پاسخگویی شما

    سوالی دیگر هم که از حضورتان داشتم این است که اطلاع دارید که حدودا چه زمان امتحان ارشد اردیبهشت 93 پیام نور قطعی از طریق سازمان سنجش اعلام بشه ؟

    فقط اگر امکان دارد می خواستم از طریق سایت از آرزو خانم که تو پبغام ها اعلام کرده بود که
    نمراتش 16 و 18 و 12 بود سوال بپرسم که کجا برای آمادگی ارشد رفته بوده آیا مقیم تهران هستند ؟ با تشکر

  38. سلام
    من هم حسابداری قبول نشدم با این نمرات
    حسابرسی 60/17
    ح دولتی 60/9
    ح مدیریت 60/13
    معدل72/14
    ما که حالمون خیلی گرفته شد

  39. سلام منم آموزش ریاضی قبول شدم
    کارنامه رو براتون ارسال کردم
    چن سوال دارم
    اول اینکه ترمی چند واحد میشه گرفت ؟
    دوم : ارشد فراگیر چند واحده ست البته با واحدهای دانش پذیری ؟
    سوم : هزینه یک ترم تقریبن چقدر میشه ؟
    اینم کار نامه
    – اصول اموزش ریاضی 12
    – بنیادهای نظری حل مساله درریاضیات 12
    – روانشناسی یادگیری 16
    با معدل کاردانی16/44 و کارشناسی 14/72
    کرمان قبول شدم 26 نفر میخواستند رتبه م 14 شد
    با آرزوی موفقیت برای همه تون

    • 1- معدل زیر 14 حداکثر 12 واحد معدل بالای 14 حداکثر 14 واحد
      2- برای اطلاعات بیشتر از واحدهای رشته خود به برنامه ارائه دروس در زمان انتخاب واحد مراجعه نمایید
      3-هزینه یک ترم تقریبا بین 1 میلیون تا 1.5 میلیون باید توجه داشته باشید شما برای ثبت نام باید نصف شهریه یک ترم را برای ترم دانشپذیزی علاوه بر شهریه ترم جدید پرداخت کنید تقریبا چیزی نزدیک به 1.5 تا 2 میلیون در نظر بگیرید

  40. با سلام و عرض خسته نباشید

    سوالی از حضورتان داشتم . شما در فرمایشاتتان فرمودید که آزمون مجدد ارشد پیام نور احتمالا برای اردیبهشت 93 می باشد می خواستم بپرسم تاچه حد می شود مطمئن بود که آزمون اردیبهشت برگزار میشه ؟ چون من قبل از اعلام نتایج ارشد برای آمادگی وکالت ثبت نام کردم واصلا فکر نمی کردم که ارشد قبول نشم ولی متاسفانه قبول نشدم و اولویت برای من اول قبولی در ارشد است و بعد قبولی در کانون. اگه آزمون ارشد پیام نور اردیبهشت برگزار میشود که من از ثبت نام در آمادگی کانون 93 انصراف بدهم و در آمادگی ارشد پیام نور ثبت نام کنم . متشکر می شوم پاسخگوی سوال بنده باشید

  41. 20% معدل انصاف نیست واقعا کسی که تو دانشگاه سراسری کارشناسی شو گرفته باکسی که دانشگاه آزادیه یکی حساب میشه؟؟؟///کاملا روشن است که دانشگاه آزاد راحت تر نمره میده

    • من با نظر شما مخالفم به نظر من دانشگاه ازاد سخت تر نمره می ده چون دانشگاه دولتی پولش رو دولت تامین می کنه پس به نفعش هست دانشجوها سریع مدرک بگیرن در حالیکه دانشگاه آزاد کاملا برعکس هست
      من خودم تو دانشگاه آزاد درس خوندم و اساتید دنبال بهانه برای انداختن هستند

    • اینکه کجا درس خوندی مهم نیست اینکه چه رشته ای خوندی مهمه
      لطفا به بچه های ازاد توهین نکنید خیلی از دانشگاه ازادیها هستند که بسیار با سواد و موفق هستتند

  42. سلام
    با تشکر از شما چند سوال در مورد آزمون ارشد فراگیر دارم

    1-من قبول نشدم،ممکنه در مرحله دوم ثبت نام به خاطر انصراف بعضی از قبول شده های فعلی منم قبول بشم؟

    2- میخواستم بدونم منابع امتخانی رشته مدیریت دولتی(همه گرایشها) برای آزمون بعدی چه تغییراتی میکنه چون نمیدونم واقعا چیرو باید بخونم وآیا منابع ثابت که در همه آزمونها بوده باشند ، وجود دارند؟

    3-آزمون بعدی چه زمانی هست؟

    • 1- آزمون فراگیر طی چند دوره اخیر تکمیل ظرفیت نداشته است
      2- احتمال تغییر منابع برای دوره جدید خیلی ضعیفه چون منابع جدیدا تغییر کرده است ولی منابع جدید زمان توزیع دفترچه مشخص میگردد
      3- اگر نظرات همین صفحه را ببینید پاسخ دادیم

  43. با تشکر از زحمات شما هم به خاظر مجموعه جزواتی که تهیه کرده بودید و هم به خاطر سایت خوبتان و مشاوره ای که دادید
    فکر نمی کردم با اعتماد به شما نتیجه بگیریم همچنین در هزینه هام صرفه جویی شد

    منم قبول شدم کارنامه رو براتون میل کردم
    هنوز باهتون کار دارم

  44. من رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی شرکت کردم رتبه ام شد 45 قبول نشدم
    تو انتخاب اولم اخرین رتبه قبولی 17 زده بود
    تو انتخاب دومم 25 زده بود
    یعنی کلا 25 نفر برداشتن؟
    فقط هم تهران داشت.آ«وزش محور پژوهش محور
    خیلی ظلمه اینجوری فقط 25 تا

  45. سلام صبح همه دوستان خوشحال و ناراحت از اعلام م نتایج بخیر ،من از قبول شده سال قبل ارشد ابوموسی در حسابداری هستم میگم حداقل امسال در رشته حسابداری هم ظرفیت کمتر شده و هم شرکت کننده بیشتر و سطح سوالات و نمرات حسابی بالا رفته سال قبل من یادم هست حسابرسی8/16،دولتی9و مدیریت33/7شدم و قبول ولی امسال نظری دیدم عجیب با دولتی مدیریت12و حسابرسی6/17اصلا قبول نشدن!!!!!

    • امسال تعداد شرکت کننده مانند پارسال بود ولی ظرفیت خیلی کمتر بوده به همین علت قبولی کمی داشته است

    • از دیروز دارم گریه میکنم این همه زحمت کشیدم الان از رشته ی حسابداریم بدم میاد.3ساله از دانشگاه سراسری کشیدم اینم از پیام نور.

    • فرهاد به ابوموسي

      سلام دوست عزیز من نمره هام شده حسابرسی 17.6
      دولتی و مدیریت 12 قبول نشدم دانشگاه ازاد قبول شدم میرم دانشگاه ازاد

    • نیکتا به ابوموسی

      حسابرسی18.40
      دولتی 10.8
      مدیریت 14
      قبول نشدم از تابستون خوندم زحمت کشیدم.وقتی امیدت از بین میره بازم بیام فراگیر شرکت کنم؟انقدر مشکلات دارم که دلبسته بودم به این کنکور حالا مصیبتام زیاد شد.هر کی این پیامو میخونه واسم دعا کنه چون یکی از اعضایه خانوادم مشکوک به سرطانه.دعا کنید نتیجه ازمایشا خوب باشه لااقل غصه هام کم شه.

  46. سلام حالا که قبول شدیم واسه انتخاب واحد باید شهریه ثابت و متغیر دوره دانشپذیری به علاوه شهریه ثابت ترم جدید رو بدیم یا باید شهریه ثابت ترم دانش پذیری به علاوه شهریه ثابت ترم جدید رو بدیم؟

  47. همیشه جان سلام تبریک به همه کسانی که تلاش رو لمس کردن چه قبول شدن و چه ترم بعد قبول خواهند شد من ارشد عمران راه با رتبه 5 تهران قبول شدم.. ریاضی 16/8 روسازی 17/6 راهسازی 15/2 معدل کارشناسی 13/32 با سپاس از کمک شما که میدونم رفاقتمون حالا حالاها تا دکترا ادامه داره.

  48. سلام مدیر عزیز مرسی از اطلاع رسانیتون خسته نباشید…من بالاخره قبول شدم رشته روانشناسی واحد تهران جنوب ممنونم بابت مشاوره خوبی که سایت شما بهم دادالان نمیدونم واسه ثبت نام کی و کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

  49. سلام تبریک به دوستانی که قبول شدند ی سوال داشتم من هم رشته ادبیات فارسی قبول شدم میتونم به صورت غیرحضوری ادامه بدم یانه ؟چطوری؟اخه من شنیدم دوره ارشد باید حضوری باشه

  50. بند نیز قبول نشدم(عمران مدیریت ساخت)…گفتن 30 نفر 25 نفر برداشتند…یعنی کمتر از ظرفیت اعلامی…حسابداری 10.33
    بخشنامه 16.33
    سیستم 12.33
    رتبه 85
    ممنون از اطلاع رسانی خوب شما…

  51. سلام متاسفانه قبول نشدم رتبم 80 شد ولی تا رتبه 60 قبول شدن (رشته کامپیوتر )
    می خواستم بدونم پیام نور برنامه ای برای تکمیل ظرفیت داره آیا سالهای قبل داشته یانه و احتمال اینکه امسال تکمیل ظرفیت داشته باشه چقدر هست؟

    • با توجه به دوره های قبل تکمیل ظرفیت نخواهد گرفت همچنین قرار برای مهر 93 هم پذیرش با آزمون دیگری داشته باشه پس تکمیل ظرفیت نخواهد داشت

  52. سلام من ترابی هستم که پاسخ احتمالی مدیریت اجرایی رو برای مخاطبان ارسال کردم
    با رتبه 36 درانتخاب اول با درصد ها ی زیر در تهران غرب قبول شدم
    زبان تخصصی 14
    اقتصاد مدیریت 10
    حسابداری مدیریت 7
    مدیریت استراتژیک 15
    معدل 16.77

  53. با سلام
    معماری عسلویه قبول شدم.اما شرایطم متفاوت با دیگر دوستان میباشد
    1- ده ماه است که مشغول خدمت سریازی میباشم ومحل زندگیم تهران است. با توجه به این که محل خدمتم بوشهر و نزدیک به عسلویه میباشد آیا میتوانم در حین سربازی و همزمان هم خدمت سربازی و هم ادامه تحصیل دهم؟
    2- آیا میتوانم کلاسهای درسی ام را در واحد تهران ادامه و امتحاناتم را هم طبق محل آزمون انتخابیم در تهران انجام دهم (بدون حضور در عسلویه)؟
    3- آیا میتوانم شهریه ثابت را برای ترم اول پرداخت کنم و یک ترم مرخصی بگیرم تا سربازیم تمام شود؟
    لطفا بیشتر راهنمایی فرمائید و یا منبعی را برای پیگیری اعلام نمائید.
    ممنون

    • 1- خیر تخصیل همزمان با خدمت ممنوع است فقط دوره دانشپذیری می توانید همزمان با خدمت بگذرانید که تمام شده
      2- فقط می توانید امتحانات را در محل انتخابی شرکت کنید
      3- این منوط به این میشه که دانشگاه با این وضعیت شما رو ثبت نام بکنه یا خیر اگر ثبت نام بکنه می تونید مرخصی بگیرید ولی قانونا نمیشه
      بهتره مورد 3 رو از طریق مرکز قبولی پیگیری کنید شاید با پرداخت شهریه موافقت بشه

      • مدیرجان
        یکی از دوستانم الان به این سبک داره ادامه میده که کلاسهای ترمشو با هماهنگی دانشگاه تو دانشکده ای که نزدیک شهرشون هست و همون رشته مرتبط داره رو شرکت میکنه فقط و فقط برای رفع اشکال و فراگیری دروس اساتید امتحانات هم با توجه به بخشنامه در یکی از واحدهای پیام نور طبق انتخاب محل ازمون میگذرونه.
        با توجه به این موضوع من نزدیک ترین مکان جهت رفع اشکال پیام نور تهران است و محل ازمونم هم میتوانم خودم انتخاب نمایم.حضور در کلاسهای عسلویه هم براساس قوانین پیام نور اجباری هم نمیباشد پس میتوانم اینگونه ادامه بدهم درسته؟؟؟؟

        • اگر مانعی برای شرکت کردن در کلاس های تهران نباشد بله می توانید بهمین صورت ادامه دهید و مشکلی نخواهید داشت

          • ببخشید زیاد سوال میپرسم
            با توجه به سختی تحصیل در پیام نور به خصوص در مقطع ارشد و وضعیت من که هفت ماه به پایان سربازی مانده آیا بهتر است که ادامه بدهم و ثبت نام کنم و یا اینکه برای قبولی برای جای بهتر خودمو برای ازمون فراگیر اردیبهشت ماه آماده کنم و یا فعلا قید درسو بزنم تا پایان خدمت؟
            اصلا رفتن به عسلویه ارزش داره ویا این که سربازیمو ادامه بدم

          • بهتره خدمت رو به پایان برسونید و برای آزمون بعدی آماده شوید انشالله جای بهتری قبول شوید
            وقفه در خدمت سربازی خیلی برای شما هزینه داره بهتره الویت شما پایان رسوندن آن باشد

  54. سلام خسته نباشید من وقتی لیسانس فارغ التحصیل شدم رفتم تسویه حساب کردم بعدش فقط گواهی ابطال معافیت تحصیلی بهم دادن و گفتن مدرک موقت رو نمیدیم تا برگ سبز خدمت یا کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل توی مقطع فوق لیسانس بیاری حالا من باید با چی ثبت نام کنم؟ با همین برگ ابطال معافیت میشه ثبت نام کرد؟

    • بله با همون هم فکر کنم بشه
      اگر هم مشکلی بود نامه می برید گواهی موقت می گیرید ولی معمولا گواهی اتمام دوره رو به همه میدن حتی بخواهید برید سربازی

  55. با سلام
    من قبول شدم مرکز بین الملل قشم و نرم افزار
    لطفا اطلاعات از این دانشگاه و تصاویر و هر چیزی که می دونید لازمه توی سایتتون قرار بدید. لطفا بگید مرکز بین الملل به بقیه دانشگاه های پیام نور چه فرقی داره. شهریه ی کل دو سال چقدر میشه.
    با تشکر از سایت خوبتان

    • سعی می کنیم جهت آشنایی یک مطلب در این مورد تو سایت قرار بدهیم
      از لحاظ شهریه و مدرک هیچ فرقی با مراکز نداره چون شما در بخش داخلی آن تخصیل خواهید نمود

    • کلا شهریه ثابت 540000 هستش…
      من درکل شهریه ام واسه دوترم بعلاوه دانشپذیری شد 3800 الی 4 میلیون شد.

  56. سلام و عرض خسته نباشید. مدیر سایت عزیز من سال گذشته حسابداری ابوموسی قبول شدم و با توجه به شرایط خاصی که داشت و براتون بازگو کرده بودم بازم رفتم و انصراف ندادم. و خوشحالم که این کارو انجام دادم چون این ترم پایان نامه دارم و تموم میشه. در ضمن امسال برادرم مدیریت فناوری اطلاعات قشم قبول شد. و برای همه عزیزانی که تلاش کردن آرزوی نیکبختی دارم.
    و یه سوال دارم برای آزمون دکتری هم شما میتونین کمک کنین لطفا؟ واسه امسالم نه. سال بعد بیزحمت.

    • امیدواریم موفق باشید
      تقریبا داریم اخبار دکتری رو هم پوشش می دهیم و همچنین جهت تهیه منابع دکتری رشته خودتان هم می توانید به سایت مخصوص ما به آدرس زیر مراجعه فرمایید
      http://www.hamisheonline.biz

  57. سلام
    دوستانی که مدیریت آموزشی یا پژوهش هنر قبول شدند میشه لطف کنند و نمراتشون رو بنویسند

  58. با سلام و تبریک صمیمانه به کلیه کسانیکه قبول شدند .

    متاسفانه منم ارشد رشته حقوق جزاو جرم شناسی بودم که قبول نشدم. چرا امسال انقدر تعداد کم قبول کردند و نفرات قبول شده را کمتر از ظرفیت اعلام شده بر داشتند ؟ پارسال در هر دو کد رشته 80 نفر برداشته بودند اما امسال انقدر کم؟ من 60 شدم اما قبول نشدم آخه چقدر بی انصافی چقدر باید خوند و قبول نشد و بشنویم ان شاء الله مراحل بعدی ؟ به قول آقایی که گفتندتو حقوق جزا باید عینک ته استکانی زد راست گفتند . هیچ اقدامی هم برای اینکه درس متون فقه از خارج از منبع اعلام شده سوال اومد نشد و کسی پیگیری نکرد. واقعا چه کسی پاسخگوی زمان از دست رفته ماست ؟

    • متاسفانه بی برنامه گی و بد قولی در هر دوره آزمون وجود داره و شما حق دارید متاسفانه در رشته حقوق رقابت خیلی شدید هست

  59. با سلام من بدبخت دوباره قبول نشدم آیا احتمالش هست دو باره برای امسال ثبت نام بزنه با تشکر.

    • اگر شانستون خوب باشه برای اردیبهشت به احتمال زیاد آزمون دیگری برای فراگیر برگزار میشه که هنوز رسما تایید نشده ولی احتمالش زیاده

  60. و یک درخواست دیگه
    میشه راهنمایی کنید در مورد استفاده از منابع؟
    خوندن جزواتی که قرار دادید کافیه یا کتاب هم تهیه کنیم؟

    • تو ادوار گذشته خوندن جزواتی که ما ارائه کردیم خیلی کمک کننده بود و قبولی هم داشتیم مخصصوا این دوره هم اکثر کسانی که با ما در تماس بودند و از جزوات ما هم استفاده کرده بودند با تماسی که داشتن قبولی خود را اعلام کردند اگر قصد دارید آماده بشوید بهتره از الان شروع کنید تا آزمون اردیبهشت می تونید خوب آماده بشید

  61. سلام
    میخواستم بپرسم تاریخ بعدی ازمون فراگیر کی هستش؟؟پاییز 93؟ یا زودتر؟

    • احتمالا آزمونی در اردیبهشت برگزار میگردد اگر تایید رسمی شود خبرش رو تو سایت قرار می دهیم

  62. سلام تبریک به همه دوستانی که قبول شدند
    مدیرسایت محترم خسته نباشید یه سوال داشتم.متاسفانه علیرغم تلاشی که کردم قبول نشدم مهرماه بنرعباس معماری قبول شدم ولی اقدام نکردم فکرمیکنیدمیشه برا ثبت نام ترم جدیداقدام کردودانشگاه قبول میکنه این شرایطو؟

  63. من در حقوق جزا نفر پنجاه و نهم شدم که اگر شصت نفر برمیداشتند من قبول میشدم چه طور میتونم عکس تعداد آخرین نفر قبول شده را بهتون بفرستم؟

    • دوست عزیز در کارنامه تعداد آخرین فرد قبول رو اعلام نمی کنند بلکه رتبه آخرین فرد قبول هست که اصلا تعیین کننده تعداد قبولی ها نیست
      شما از طریق صفحه تماس با ما آدرس ایمیل سایت رو بردارید و به ایمیل بفرستید

  64. آقا میلاد-میشه بگین رتبتون تو رشته راه وترابری چند بود که از عسلویه قبول شدین؟با با نمره های2.8ریاضی و18.4روسازی و16راهسازی قبول نشدم!؟

  65. سلام منم قبول نشدم حسابداری
    حسابرسی 17.6
    دولتی 12
    حسابداری مدیریت 12

  66. سلام.منم یکی مونده به آخر قبول شدم.مدیریت فناوری اطلاعات قشم.من دانشجوی ترم اخر بودم و نمره ها رو تا آخر بهمن اعلام نمی کنن.کسی راهی سراغ داره؟

  67. با رتبه 4 ارشد فیزیولوژی جانوری تهران شرق قبول شدم … پارسال هم اصفهان قبول شدم اما برای ثبت نام فیزیکی نرفتم و انتخاب واحدی نداشتم .. موقع مراجعه باید این قضیه رو عنوان کنم یا نه ؟

  68. آقا امیر شما رتبه ات تو حقوق جزا چند شده
    من دو تا هجده و دو تا شانزده و یک دوازده داشتم و معدل کارشناسیم هم پانزده بود
    اگر کسی رشته اش حقوق جزا و جرم شناسی هست خواهش میکنم نمراتش را بزند و بگوید که قبول شده یا نه
    من که خیلی زحمت کشیدم اما نشد میخوام تلاشمو بیشتر کنم و وکالت بخونم

  69. برای قبول شدن تو جزا باید عینک ته استکانی داشته باشیم تا قبول شیم!!
    ما که با این نتیجه باید بریم سربازی ما رو حلال کنید!!!

  70. ببخشید من فقط سه نفر مونده بود تا آخرین نفر قبولی باشم و نفرات قبولی را کمتر آز آنچه گفته شده بود برداشستند… میشود در این مورد بیشتر توضیح دهید… بغض گلویم را گرفته یعنی نمیشود اعتراض کرد

    • لطفا تصویر کارنامه را بفرستید بررسی کنیم چون سابقه نداشته کمتر از ظرفیت اعلام بکنند

  71. سلام. در کمال نا امیدی بالاخره قبول شدم. مدیریت آموزشی آموزش محور تهران جنوب. نمراتم این بود :
    ظارت وراهنمایی اموزشی 16
    اصول برنامه ریزی اموزشی 11
    مکاتب فلسفی واراتربیتی 13
    اصول مدیریت اموزشی 13

  72. منم جزا رد شدم راس میگه 40 نفر قبول شدن
    انصاف نیس رشته ما با سه تا 16 دو تا 13.33 قبول نشدم اونوقت رشته های دیگه با نمره های مردودی قبول میشن!!!!!!

    • در رشته های حقوق رقابت خیلی بالاست در دوره های پیش داشتیم داوطلبی با معدل 17 آزمون قبول نشدند

  73. سلام دوستان
    من رشته آموزش زبان شرکت کرده بودم
    اما متاسفانه فقط میخواستم تهران قبول بشم که نشد و تبریز (پژوهش محور) قبول شدم
    دوباره باید برای امتحان اردیبهشت بخونم:(

    اینم درصدهام:
    مسائل زبان شناسی 12
    آوا شناسی 13/5
    روش تدریس 9
    روش تحقیق 12

  74. قبول شدم قبول شدم قبول شدم راه و ترابری عسلویه
    ریاضی مهندسی3 واحد 4.8
    طرح هندسی پیشرفته3 واحد 18.4
    روسازی پیشرفته3 واحد 17.6

    • موفق باشید در صورت تمایل تصویر کارنامه تان را در اختیارمان بگذارید چون از این رشته نمونه کارنامه ای در دست نیست همچنین در صورت همکاری در رشته خودتان با سایت نیز می توانید با ما تماس بگیرید

  75. سلام. من رشته ام شیمی بود و قبول شدم دو تا از درسا رو 14 شدم و یه درس رو که نخونده بودم 5. میخواستم بپرسم آیا این 5 هم تو معدل کلم تاثیر داره؟

  76. سلاااااااااام
    من قبول شدم
    پژوهش محور عسلویه مهندسی فناوری اطلاعات
    فشرده سازی 12
    مدیریت نرم افزار 12
    گرافیک کامپیوتری 12

  77. سلام

    متاسفانه قبول نشدم . هر چقدر برای حسابداری بخونی فایده نداره ، شرکت کننده های این رشته خیلی زیادند .

  78. سلام به همه دوستان

    خداراشکر قبول شدم مدیریت بازرگانی پژو هش محور قشم
    با نمرات:
    تئوریهای مدیریت پیشرفته 15

    مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته 13

    مدیریت استراتژیک پیشرفته 15

    زبان تخصصی 8

    • موفق باشید در صورت امکان تصویر کارنامه اتان را برایمان بفرستید
      در ضمن نمراتتون هم خوبه

  79. سلام مگه قرار نبود از هر کد رشته ای پانزده نفر بردارند پس چرا ده نفر برداشتند آخه من که فقط سه نفر مونده بود تا قبول یشم… مشکلمو به کی بگم هر روز زیر حرفشون میزنن برای رشته حقوق جزا فقط چهار کد رشته وجود داشت و چهل نفر برداشتند ولی باید شصت نفر بر میداشتند. راهی وجود نداره…

    • اگر منظورتان رتبه آخرین فرد قبول هست که تعداد قبولی ها را نشان نمیدهد از طرفیت گفته شده به یقین کمتر پذیرش نمی کنند

  80. قبول نشدم.تمامه زحماتم به هدر رفت

  81. دوستان
    نتایج اعلام شد
    ایشالله به سلامتی
    برادر عزیزم مهندسی معماری قبول شد تو عسلویه
    9/00 2 روش تحقیق معماری 1
    17/00 2 سیراندیشه های معماری 2
    16/00 2 حکمت هنراسلامی 3
    12/00 2 نظریه وروش های طراحی 4

    • موفق باشید در صورت تمایل کارنامه بدون اطلاعات شخصی ایشان رو برایمان به صورت تصویری ارسال فرمایید

  82. ممنون که لینک رو گذاشتید من قبول شدم کارنامه رو میفرستم براتون

  83. سلام دوستان
    امیدوارم تا کمتر از دوساعت دیگه شورو شیرینیو خوشحالی از این سایت فوران بزنه و با شادمانی هرچه تمام تر مرحله دیگری از زندگی تحصیلیتونو ادامه بدید.اصلا نگران نباشید.هرچی مصلحت هست همون میشه.
    فکر کنم بد نیست از الان سال آینده و چنین روزهایی مثل الانتان را تجسم کنید که در تکاپوبرای ثبت نام ترم سومتون هستید و از نیومدن و یا دیر اومدن برخی نمرات تستی و تشریحیتون کلافه اید. همه تون ایشالله با قبولی این مرحله رو طی میکنید.
    بعنوان یه دوستی که سال گذشته مثل شما بی قرار قبولی “ارشد” بودم نکته هایی رو اماده کرده ام که اینشالله بعد از اعلام نتایج خدمتتون عرض میکنم.
    فقط یادتون باشه که دانشجوی پیام نور به خصوص “ارشد” یعنی از همین امروز که اعلان نتیجه شد و قبولیتونو دیدید (به سلامتی ایشالله) میبایست دورخیز کنید برای خوندن و فقط خوندن…
    بخصوص برای ترم بهار که به قول اساتید ما ترمی “بی برکته” و خیلی زود تموم میشه…..اصولا وقت کم میارید در هر شرایط …..پس به امید خدا بعد از اعلام نتایج و اگه زنده بودم با اچازه “همیشه انلاین” عزیز خدمتتون خواهم رسید هم برای تبریک و شادباش و هم ارائه برخی نکاتی از تجربیات دو ترم گذشته ام…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *