اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون نیمسال اول 94-95 پیام نور

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون نیمسال اول 94-95 پیام نور

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون (کارشناسی ارشد) و مهمان اضطراری (کارشناسی) دانشگاه پیام نور در نیمسال اولب ۹۵-۹۴ توسط سازمان مرکزی به تمام مراکز و واحدهای پیام نور ابلاغ شد.

در این بخشنامه که از طرف محمد جمال زاده ، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ابلاغ شده است ، آمده:

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون نیمسال اول 94-95 پیام نور
تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون نیمسال اول 94-95 پیام نور

با عنایت به اینکه امکان تعیین مرکز محل آزمون در دانشگاه پیام نور موجب تسهیل تحصیل دانشجویان می‌گردد و مزیت عمده ای برای دانشگاه محسوب می گردد. ضروری است در این خصوص به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی عمومی صورت پذیرداز آنجایی که دانشجویان در ایام برگزاری کلاس بسر می برند امکان اطلاع‌رسانی در این زمان به صورت بهتر و دقیقتر ممکن می‌باشد، مستدعی است دستور فرمایید موارد ذیل در اسرع وقت و به نحو مقتضی (از طریق نصب بنر، اطلاع رسانی بر روی پورتال، ارسال پیامک و…) به اطلاع دانشجویان عزیز رسانیده شود. تا با اشراف و اطلاع کامل به این موضوع، جهت تعیین مرکز آزمون اقدام نمایند:

۱- تاریخ شروع دریافت و جمع آوری درخواست تعیین مرکز آزمون کارشناسی (مهمان اضطراری) ، در کلیه مراکز /واحدهای تابعه هر استان از ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد. لذا استان تا ۱۴ آذرماه ۱۳۹۴ نسبت به بررسی و ثبت محل آزمون اقدام نماید – ثبت درخواست فقط از طریق ارسال فکس و یا به صورت حضوری در مرکز دانشجو امکان پذیر می باشد.

۲- زمان شروع تاریخ تعیین مرکز محل آزمون مقطع کارشناسی ارشد از  تاریخ ۸ آذرماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۴ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد – ثبت درخواست فقط از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور امکان پذیر می باشد

۳- به کلیه دانشجویان شاغل اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد مرکز آزمون در قبال ماموریت دانشجویان شاغل اقدامی نخواهد کرد، لذا کلیه دانشجویان قبل از برگزاری آزمون با سازمان شاغل در آن هماهنگی لازم بعمل آورده و در صورت مامور بودن، ماموریت متقاضیان تا پایان امتحانات منظور گردد. لذا از ارسال نامه در این خصوص جداً خوداری شود.

۴- همکارانی که خود ویا بستگان درجه یک آنها دانشجو بوده و امکان تعیین محل آزمون در سیستم گلستان برای آنها فعال نمی باشد درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۹۴ به این معاونت ارسال نمایند.

۵- آزمون کارکنان استان که دانشجوی پیام نور مرکز استان محل خدمت خود می‌باشند و نیز کارکنانی که دانشجوی پیام نور مرکز محل خدمت خود می‌باشند، به تشخیص رئیس استان و یا مرکز در سایر مراکز و واحدها برگزار شود.

نکات مهم در مورد تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری :

– با فعال شدن تعیین محل آزمون دانشجویان ارشد به راحتی می توانند با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور نسبت به تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.

– هیچ محدودیتی برای این دسته از دانشجویان در انتخاب مرکز آزمون خود وجود ندارد.

– تعیین محل آزمون مخصوص دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد. دانشجو مجاز به انتخاب هر مرکزی می باشد. مهم نیست که مرکز مورد نظر شما ارشد داشته باشد یا خیر و یا رشته شما را داشته باشد یا خیر.

– برای دانشجویان کارشناسی مهمان اضطراری می باشد که در زمان فعال شدنش ، شرایط آن اعلام خواهد شد.

* تعیین محل آزمون برای کارشناسی ارشد از طریق سیستم جامع گلستان پیام نور قابل درخواست می باشد و برای مهمان اضطراری مقطع کارشناسی باید به صورت کتبی به مرکزتان درخواست دهید.

زمان های ضروری نیمسال اول ۵۴-۹۴ دانشگاه پیام نور که باید اطلاع داشته باشید:

* تمام تاریخ های اعلام شده بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول ۹۵-۹۴ ابلاغ شده از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور می باشد:

1- زمان شروع تاریخ تعیین مرکز محل آزمون مقطع کارشناسی ارشد از  تاریخ ۸ آذرماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۴ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد

2- دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم (گزارش ۴۲۸) از تاریخ ۲۶ آذرماه ۹۴ در سیستم گلستان فعال خواهد شد.

3- زمان امتحانات نیمسال اول ۹۵-۹۴ دانشگاه پیام نور از تاریخ ۱ دی ماه ۹۴ شروع خواهد شد و تا ۲۸ دی ماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

4- آخرین محل ثبت نمرات میان ترم برای نیمسال اول ۹۵-۹۴ در مقطع کارشناسی کارشناسی تا تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۳۹۴ و در مقطع کارشناسی ارشد ۲۹ دی ماه ۱۳۹۴ می باشد.

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *