اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
صفحه اینستاگرام گروه همیشه آنلاین
نحوه انتقال پدیرفته شدگان آزمون سراسری به دانشگاه پیام نور

میزان درآمد و هزینه‎های دانشگاه پیام نور نابرابر است

میزان درآمد و هزینه‎های دانشگاه پیام نور نابرابر است

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نورگفت: درآمد دانشگاه پیام نور 700 میلیارد تومان بوده و این درحالیست که هزینه‎های آن 1500 میلیارد تومان است.

میزان درآمد و هزینه‎های دانشگاه پیام نور نابرابر است
میزان درآمد و هزینه‎های دانشگاه پیام نور نابرابر است

حسینی در جمع مدیران ستادی، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به نابرابر بودن میزان درآمد و هزینه‎های دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: درآمد دانشگاه پیام نور 700 میلیارد تومان و هزینه‎های آن 1500 میلیارد تومان است.

وی کاهش پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور را از جمله عوامل کاهش درآمدهای این دانشگاه دانست.

این مقام مسئول تاکید کرد: پیام نور تهران زمانی 180 هزار دانشجو داشت ولی در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه به زیر 100 هزار نفر کاهش یافته‎اند، افزود: با توجه به شرایط مالی دانشگاه اولین اولویت ما پرداخت حقوق پرسنل است.

حسینی با ابراز تاسف از اینکه برخی از پرسنل دانشگاه با وضعیت قراردادی بازنشست می‎شوند، اذعان کرد: با این حال در مجلس پیگیر هستیم که بند «و» که شامل ملزم کردن دولت به پرداخت حقوق کارکنان می‎شود نیز شامل حال پرسنل این دانشگاه شود همچنین پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی هستیم.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور تنها ماهی 50 میلیارد تومان هزینه پرسنلی اعضای هیات علمی است، به خروج تغییر اساس نامه این دانشگاه از دستور کار وزارت علوم اشاره کرد و گفت: نباید تصور کنیم که قضیه تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور به طور کامل از دستور خارج شده است.

حسینی بیان کرد: مقاومت دانشگاه پیام نور برای جلوگیری از تغییر اساسنامه این دانشگاه در حالی صورت گرفت که رئیس دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد که پذیرش دانشجو در این دانشگاه پودمانی می‎شود اما دانشگاه پیام نور در مقابل تغییر اساسنامه ایستادگی کرد و بر روی تغییر اساسنامه دانشگاه معامله نکردیم.

تهیه و تنظیم : همیشه آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر

تلگرام گروه همیشه آنلاین

درباره ی مدیر سایت

بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جهت راهنمایی و ارائه خدمات ویژه به تمام داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و ارائه مشاوره به داوطلبین این آزمون به صورت تخصصی

مطلب پیشنهادی

دانشگاه پیام نور

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟

چگونه تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه پیام نور داشته باشیم ؟ معاون آموزشی دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *